04 July 2007

"La ciudad y los perros" Vargas LLosa


Parez mentira que me tenga llevao tantos anios llegar a lleer esti llibru. Supongo que son resabios y manies heredaes del BUP tolo que te recomienden como imprescindible cagues pa ello. El guaje testeron que toos llevamos dientro supongo, ye por culpa d’esto que tengo tantes obres de lliteratura hispanoamericana pendientes. Igual y esto el mi beneficiu , puedo lleeles agora que tengo una experiencia na vida que me permite veles d’otra manera …

( acabo de sonar como un pedante y como un vieyu mamina l’alma tengo 31 )

Ya la hestoria de les vides d’unos estudiantes nun colexu militar na lima de metanes del sieglu pasao onde unos cadetes , carentes de convicciones, tienen como maxima preocupacion la supervivencia dentro del ambiente hostil onde se desenvuelven.



Una hestoria de adolescencia onde el descubrimientu de l’amor del protagonista xuegen-y segundu violina a la hestoria principal , la brutalida de la vida castresnse nun colexu militar. En mediu de l’arbitrarieda , corrupcion la persona puede llevantase por encima de la podredumbre que lu rodea y muestranos que el verdaderu valor nun ye el del que exerce la violencia fisica y se impon a los demas si non el del que s’enfrenta al ambiente que lu rodea , el que nun se conforma el que se rebela polo que ye xusto d’una manera llena de significao. Ye probablemente el llibru mas violentu de Vargas LLosa , al menos de los que yo tengo lleidos.



Cita: ...¿"Qué le has hecho al Poeta,Jaguar?",decía uno.Otro,le preguntaba:¿poeta,así que peleas con las uñas,como las mujeres

No comments:

Locations of visitors to this page