20 December 2006

Rosa Conde y la descarga de cangas.

http://www.elcomerciodigital.com/pg060608/prensa/noticias/Asturias/200606/08/GIJ-AST-009.html

Entrugome si a esa muyer de verda-y interesaran los voladores o ye una boutade para marcase un puntin progre demonstrandonos a toos lo valiente que ye enfrentandose a los malvados falocrates de la socieda de la descarga.

Los de la socieda de la descarga , con razon o sin ella , nun tienen muyeres na so socieda. El presidente de dicha socieda incluso tien dicho que nun se opon entos cual ye el problema equi.

Digo mas si fuera verda , y nun parez que lo seya , que solo a los paisanos permitese-yos ingresar nesa socieda , si ye de ellos y ellos llibremente decidieron dase eses regles en nome de que tien esa muyer que violentar la volunta de eses persones. Por que tantu interes en impone-yos la so presencia ?

Yo personalmente nos sitios nos que nun soy bienveniu prefiero non dir , aunque solo seya porque nun me divierto nellos. Si esos paisanos son unos falocrates-machistes-facistes-homofobos ( y nun parez que lo sea el casu ) pa que quier ingresar na so asociacion , yo nun-y veo xaciu.

Ye afan de xusticia o afan de notorieda lo que conduz a Rosa conde. Tolos indicios apunten a la segunda conclusion. Imaximone a los paisanos afiocionaos a la pirotecnia sorprendios de vese envueltos nesta ridicula polemica

Agora que lo que diz el presidente de la descarga tamien ...

Arturo Marcos niega que la entidad que preside vete la entrada a las mujeres y explicó que en la sociedad sólo hay socios masculinos «porque las mujeres nunca lo han solicitado» y porque «las canguesas son muy inteligentes».

Entos que ye lo que quier dicir a sensu contrario ,,, que los cangueses son bobos y ye por eso que soliciten ingresar na socieda que el preside ?

Ye lo que hay ,,,

1 comment:

Anonymous said...

boborolo

Locations of visitors to this page