27 February 2008

Coses que me tienen repunao esta selmana ,,,

piajes mies ,,,

esta entrada , amigu llector si ques pues ignorala , prevengote va de quexes y llamentos y coses que me molesten en xeneral ,,,

El transporte publicu ,,,

Hora punta ,,, nel mio tren de vuelta a casa ayeri habia una muyer con un un guajin de pocos meses en cuello ,,, el guaje lloraba ,,, una paisana gordona ( tres papaes 100kg ) ocupaba casi dos asientos mormunhaba y retolicaba y movia la tiesta ( lo de esta paisanan nun yera cabeza ) cada vegada que el guaje lloraba y al mesmu tiempu comia un pasty ( especia de empanada ) de gran tamanhu ... yo de pie col tren a tope y ensin meyor cosa que facer pensaba ... voy y digo-y a la paisana ... a ver senhora que puede ser mas molesto , un bebe que llora una cosa que ye inevitable y que lu van sentir 15 minutinos na so entera vida o pesar mas de 110kg y ocupar dos asientos comu consecuencia de metese empanaes goches enantes de cenar ,,,

La oficina ... miseries corporatives ,,,

Una manager de mi empresa ( bien ceo ex-equipu porque colo el vienres pa otra empresa ) ... ta de maternida ... esta persona ye hiperambiciosa ( trepa total) , tien un ego enorme y ye en mi opinion desagradable ... n'ingles britanicu ye lo que describiriamos comu horsey bitch. Ademas ye una muyerona non tanto de gorda ,que tamien, pero de puro grande , mide 1.90 , espaldes de nadador y fea comu el dianhu ( datu irrelevante quiciabis pero da-y color a la hestoria ) ,,, trae al fiu pa que lu veamos ,,, esto nun ye raro ... si nun fuera porque ye la tercera vegada que lo fai !!!! ta claro que nun quier que nos escaezamos d'ella , da-yos un recordatoriu a les otres xefe de que ella esta alli y que va volver etc etc ,,, esi ye el significau de la visita que nun tien nada que ver col guaje ,,. dalguna xente nun da puntada ensin filu ... tamien traxo al home d'ella a la visita ,, un paisano piquinhin ,,, probe , pensemos toos.. debe llevar unes osties en casa ,,,

Les llaves ,,,

La amiga de la mi moza ta quedandose na nuestra casa , va tar tres meses hasta que igues unes coses. Nun me parez nin me faida pa nada ... ye bona rapaza ,,, bien la mi moza dio-y les llaves pa que saque una copia el vienres , ye miercoles y enta nun les copio , y la mi moza con solo una copia de les llaves. Considerando que les llaves copienteles nuna hora en miles de sitios ya podia tenelo arreglao en cinco dies,,, el casu ye que el xueves salgo a beber unes cerveces con dalgunos de los sospechosos habituales entos necesito llaves pa volver a casa ...

y voy parar que me llanzo !!!!

No comments:

Locations of visitors to this page