21 July 2008

La ronda #3: ¿Cerveceria o cerveza en casa?

esta ya la entruga del mes del prolificu y trillingue ( asturianu , ingles , castellan ) blogger chela http://sursumetcorda.blogspot.com/2008/07/la-ronda-2.html ..



home ... les dos coses , que puede ser meyor que tar na cerveceria con los amigos ? Agora al mesmu tiempu , tamien me presta beber en casa ,,, nun son coses exclusives ,,, pa nada ...


Otru sitiu onde me presta beber ye nel tren ,,, explicome ,,,agora en londres ( dende el 1 xunu ) ta prohibio beber nel transporte publicu urbanu ,,, pero sigue tolerandose beber nel cercanies entos una de les coses que mas me presta de la selmana ye volver de la mi ofi nel cercanies hacia el centru londres tomandome una pinta sidra ,, que manera tan agradable de entamar el fin de selmana :)



Propuesta de bebida de branu ,,, ya que tamos nello ,, kopparberg , sidra de peres ( tamien lo llamen perry ) made in sweden ... ca vegada mas popular n'inglaterra , un pais onde les sidres van volviendo a ponese de moda ,,, quiciabis non seya la cosa mas sofisticada del mundu y nun satisfaga a los paladares mas snobs , pa los demas ye muy refrescante y muy facil de beber ,,, igual demasiao ,,, ;- )


3 comments:

Chela said...

Bienveníu a la Ronda Ayalgueru nun sabes como me presta

Prestosísima tamién la recomendación de la bebida pal Branu UN PUNTAZU MÁS QUE PERFECHU!!!

Conozco el perry y ye una cosa, aunque nun lo creas, per dificil de espliecar a la xente de la sidra n'Asturies. Dellos nun me creíen, digotelo en serio, cuando yos falaba d'una sidra fecha con peres. Personalmente Los Perries y les sidres sueques nun me gustaron muncho, son demasiáo dulzaplayes y saturen a perfume( a mi recuerdenme los ambientaores de manzana verde que vendíen nel pabellón central de la Feria Muestres jejejeje). Reconozco Nun ser un gran bebeor de perry nin de sidra británica, salvo honroses escepciones que incluyan sidra de los condáos de Somerset como la Thatcher's o de alguna sidrería artesanal o "indy"-Gaymer's ye de Norfolk pero gustame a bondo. Esti pijoterísmu míu vien marcáu per esperiencies que rozaben les allucinaciones depués de pasame con Strongbow, Woodpecker, Scrumpy Jack, White Diamond y demás brebaxes típicos de junkies y homeless, supuestamente feches con manzana orixinal del condáu de Herefordshire(Si un botellón de 2,5l cuesta menos de 1,70 llibres, ten dexuru que la manzana será china o gallega y que el azúcar del "Pound Stretcher" o del "LIDL" añadenlo a paláes jejejejeje)

Agora bien hay que romper una llanza en favor del efeutu refrescante( aunque nun-y llega a los calcaños a la nuesa sidra, acida, afrutaína y dura como esta tierra)y deshinibior de la sidra británica.De barril vaya como entra eh?? cuando te das cuenta ya tas mediu enfiláu y yes dulce como un chacharru de 43 con cacaolá jejejeje

La CAMRA además de defender la cerveza tradicional tuvo a bien considerar la sidra y el perry como algo a protexer y al so albor apareció la rama de la Real Cider&Perry Gracies a esi llabor tenemos en parte, el rexurdimientu al que faes referencia, algo que ye muy positivo.

Les que si que nun me gusten son les Magner's y Bulmer's irlandeses servíes con xelu como si fueren un cacharru.Recuerdenme muncho a aquellos botellos de pomar de grusifas y mayaos que mio güelu bebía pa quitar la sede cuando andavemos a la yerba.
Haiga Salú

ayalgueru said...

tienes tola razon ,,, yo tango bebio nel wetherspoons de cerca BANK una perry mas de calida ( nun me alcuerdo del nome porque tampoco les ahi en tolos sitios ) la sueca ye dulzayona pero la primera entra bien ,,, una segunda ya repuna tamien eso ye verda ...

yo vivi nel west country ( devon ) casi un anhu y les sidres tabien muy bien ! pero pa atopar material de calida en londres ta mas complicao ,,, en fin !

un saludu

MistressAmor said...

"..esperiencies que rozaben les allucinaciones depués de pasame con Strongbow, Woodpecker, Scrumpy Jack, White Diamond...". Menudu flash-back que me acaba entrar, fai siglos que nun les pruebo pero que cachu allucinaciones tengo yo esperimentaes tamien con eses sidres de tres al cuartu sobre to Diamond White (o White Diamond?, ye igual, ye lo mismo), que acuerdome de lleer la etiqueta que ponia 'strong cider' y reime pa mis adentros ... bah, viniendo d'Asturies y tar de beber sidra a calderaos ... si, como que yera lo mismo, que resaques mas males, la leche ...

Tovia nun tengo proba la sidra fecha con peres pero si ye muy dulzona nun se yo si me gustara.

Besinos pa tos.

PS: ayalgueru menudu hooligan que yes, usando el cercanies pa chumar...ja ja ja

Locations of visitors to this page