14 September 2008

Czesław Miłosz . El valle del Issa ,,,


Yo soy un asturianu urbanu ,,, si ye que propiamente existe tala cosa ,,, el gran milio cueto , definio nuna ocasion lo que ye ser asturianu , diz el que "asturianu ye el que hereda praos" , bien yo tengo un familia piquinhina y nun tengo traza d'heredar praos porque son asturianos pero toos de xixon. El mi contactu col mundu tradicional rural siempre fuere enforma limitau , por esta falta na mio experiencia vital ye que siempre me llamaren la atencion les hestories que suceden na aldea ,,, los hestories con componente rural de Cunqueiro a Josep Pla siempre capturaron la mio imaxinacion ,,,


Esta ye la hestoria de un valle lituanu a traves de los gueyos de Thomas , un guaje que vive na Lituania de entamos del nuestru sieglu , un mundu en transformacion onde nun llego enta la industrializacion y el pasu al mundu modernu tovia nun acabo de borrar el recuerdu del mundu paganu col que convive ,,, un mundu tradicional probe ya inxustu pero en equilibriu en retocesu pol contactu cola modernida ... l'espiritu de la bella Magdalena ex-amante del cura , vuelve depues de suicidase provocando un exorcismu , la experiencia de la muerte que sigue a la caza , la novela ye un fantasticu retratu realista aunque poetico de la vida nun momentu determinau , nun sitiu determinau ,,,










2 comments:

MistressAmor said...

Tien muy buena pinta y pienso faceme con esti llibru. Por circunstancies, tuve en Lituania varies veces y ye un pais al que tengoy apegu y prestariame volver.

Besinos.

ayalgueru said...

seguro que te presta el llibru ,,, totalmente recomendau ,,,

yo pal 2009 tengo munches ganes de dir a los baltics ,,, pero voy esperar que pase l'inviernu ...

besinos

Locations of visitors to this page