29 November 2008

La pasion por la funcion ,,,

Nun ye un secretu que cuanto mas pioyosu y disfuncional ye un pais mas privilexos tienen los que viven cerquina al calor del poder , mayor y mas grande ye el privilexu.

Diome por pensalo una vegada cuando llei nun periodicu que n'india tuvieren una gran engarradiella nel sitiu onde se celebraben unes oposiciones a maestrin .... presentabense mas de mil persones per puestu ufiertau .... suenavos eso ? ,,, sentirien toos l'amor pola ilustracion de los educandos o sedria otra cosa ?, tamien en mexico dicen que el que nun vive del presuopuestu vive nel error.

Ye tradicion de llargu raiganhu la del privilexu d'orixe gobernamental , nel antiguu rexime nel nuestru paisin nun habia casi pecheros ( de los que paguen pechos - impuestos ) y , pudiendo probar la llimpieza de sangre , los de nueso yeren toos fidalgos , la mayoria d'ellos tamien ye xusto dicilo taben muertos de fame y yeren de los que echen migues a la capa pa que pareza que xintaron ... pero fidalgos ,,, fue francois Revel el que nos cunto comu na europa continental ( el dicialo de Francia ) 200 anhos depues de la revolucion volvimos al antiguu rexime.

Y yo toy d'acuerdu con eso , los antiguos duques son los constructores de los de la obra publica , la baxa nobleza , los sindicalistes lliberaos y el funcionariu vitaliciu , los gremios son los empresarios protexios por aranceles/barreres diverses y el clero los sacerdotes de la semana negra y el salon del llibru iberoamericanu.


Uno de los satrapas que nos lleven desgobernando 30 anhos dixo nuna ocasion que lo de asturies yera una "crisis sicologica" y la verda ye que por casualida medio acerto , la nuesa ye tamien una crisi sicoloxica.

Comu consecuencia n'asturies , sorprendemente , nun queremos ser ricos el nuestru suenhu ye ser funcionarios. Los que despierten envidies son el primu que ye ujier nun xulgau y sal a les dos de la tarde , asina de probles y de mediocres son los nuesos deseyos.

Nun solo ye un desperdiciu de los nuesos dineros Ye esti un sistema d'incentivos totalmente perversu , la xente de mayor talentu y mas trabayadora vense asina conducios a partise los cuernos anhos y anhos pa sacar la oposicionina , el puestin ...

Cuanta ultilida y productivida podrien salir d'esa enerxia , d'esi trabayu , si tuviera conducida a daque productivo , cuanto nos tamos perdiendo ? Nunca lo vamos saber. Los trabayos y la riqueza que dexaron de crease nun se ven , por eso son dificiles de defender ,,, por eso nun lo lloramos.

Y conste que nun culpo personalmente a los funcionarios u opositores , don't blame the player , blame the game , ellos tamien victimes tamien d'un sistema que nos dexa poques opciones , dientro too fuera nada ,,,

No comments:

Locations of visitors to this page