09 January 2009

En defensa d'Israel



Israel tien toul drechu a defendese porque

  1. Mas del 95% de los "muertos palestinos" son terroristes de la organizacion Hamas.
  2. Por ser la unica democracia del middle east
  3. Porque la banda terrorista Hamas , violando vilmente la convecion de Xinebra , ergo cometiendo crimenes de guerra , situa los sos oxetivos militares en zones populaes por civiles. Y asina muerrren los guajes de Gaza, asina les victimes civiles palestines sonlo de Hamas , NON D'ISRAEL.
  4. Los arabes israelies son los unicos arabes que esfruten la democracia de toul mundu arabe.
  5. Porque un transexual israeli gano eurovision.
  6. Porque los palestinos que votaron mayoritariamente a la organizacion terrorista Hamas nun querien la paz.
  7. Porque Fatah colabora (discretamente) cola ofensiva Israeli.
  8. Porque Cisjodania quier la paz y vive una normalida institucional y una Paz total. Tolo contrario que Gaza.
  9. Porque la organizacion terrorista Hamas ta fianciada por Iran cuyu gobiernu asesina gays.
  10. Y cristianos
  11. Porque Israel durante aguanto 3 anhos el asesinatu de civiles Israelies por Hamas nel sur d'Israel ensin responder.
  12. Porque el gobiernu terrorista de Gaza asesina activistes de les facciones palestines ( Fatah ) que se oponen al rexime terrorista de Hamas.
  13. Porque Israel fae tolo posible por minimizar el numeru de victimes civiles y Hamas fai tolo posible por aumentar el numeru de victimes civiles ( pa beneficiase d'ello)
  14. Porque Israel , at the end of the day ,,, ye Europa.
  15. Porque la causa d'Israel ye tamien la de los arabes que quieren la democracia , la lliberta y la prosperida.
  16. Porque los que glayen contra los supuestos crimenes d'Israel siempre callen comu los afogaos ante conflictos mil vegaes mas sangrientos (eg- Darfur ) silenciu absolutu ,,,

13 comments:

Anonymous said...

Serxu, ye una broma, pero de bastante mal gustu...

Anonymous said...

Hamas ñaz, espoxiga y gana eleiciones en respuesta a la invasión, represión y asesinatos del estáu israelín, que surde d'un enfotu fondamente xenófobu y nel que los árabes, a lo que se diz, son ciudadanos de segunda.

Cuando se protesta poles acciones d'Israel en Gaza nun se ta defendiendo a Hamas, se ta contra una manera d'actuar d'un estau que incumple resoluciones de Naciones Uníes, desoye la diplomacia de forma sistemática y recurre a la guerra con gayola. Lleva el realismu nes rellaciones esteriores a les últimes consecuencies, a costa d'inocentes. ¿Valió-y pa dalgo? ¿Garantizó hasta agora el bientar de los sos ciudadanos? Esi mesmu estáu diz que non, reconoz el fracasu de la so estratexa bélica, a nun ser que l'oxetivu seya otru, menos confesable.
Los ataques bélicos se xestionen, bien por unes elecciones próximes, bien pa reforzar el sofitu popular al diañu Hamas y debilitar, d'esa manera, a Fatah y los gobiernos árabes más moderaos.

Por cierto, qu'Irán ye'l primer país del mundu nel que la sanidá público sufraga les operaciones de cambeu de sexu. Dana Internacional podria habese operao de baldre con Homeini.

Anonymous said...

You valoro muitu mas la tua posicion, Chalgueiru, que la hiper-facilona de dir, por mor del bagaxe ideoloxicu (ya fondamente antixudiu) de la esquierda n'Europa, a l'escontra d'Israel, cumu si fora un test de moralida.

Nun tar polos asentamientos d'ultraortodosos n'Ebron, ya muitos outros l.lugares del West Bank, nin tampouco pola politica del Likud de Netanyahu ou los fundamentalistas del Shas, nun quier decir que se tea automaticamente con H.amas pa correxir un mal.

Lo podre hai que lo chamar podre cuando fiede. Ya H.amas fiede a podre ya importa-y un churru la sua xente si sal alantre la 'organizacion'. Tola xente 'bienpensante' n'Asturies (ou Espana) que sal a manifestase na TV, que fairia si tuviera viviendo na l.linde con Gaza?

Fairian igual? Pensarian igual? Cuido que non. Lo que pasa ia qu'episodicamente hai que s'amosar 'progresista' pal vecin ya pa si mesmu. The way to hell is paved with good intentions...

Anonymous said...

Sí, too mui guapo... pero la cosa ye... por qué les crítiques a les acciones del Gobiernu d'Israel s'identifiquen con crítiques a Israel en sí o a bagaxes antixudíos?

ayalgueru said...

Jesusito ,,
Les manifestaciones "pola paz" nunca condenen los tres anhos de ataques de Hamas contra la poblacion civil del sur d’Israel , tampoco condenen la violacion unilateral de l’altu el fueu por parte de Hamas , tampoco la manifesta violacion de los drechos humanos ( y de la Convencion de Xinebra ) que supon poner oxetivos militares en hospitales , escueles y mesquites a la fin de maximizar el numeru de victimes civiles propies , tampoco nun piden nunca l’altu el fueu de Hamas ,,, ye ciertamente un extranhu pacifismu ,,,

La ONU ye una organizacion necesaria pero manifiestamente ameyorable por date un exemplu la so commission de los drechos humanos ta presidida por Libia , lo cual ye una broma grotesca... en cualquier casu si Israel dependiera del respetu espontaneu a les resoluciones de la ONU ya tuviera desaparecio nel anhu 48 ...

En cualquier casu que los palestinos tengan una vida meyor pasa inprescindiblemente pol fin del terrorismu de Hamas ,,, aquellos que dicen tener el interes de los gazies nel so corazon deberien entender esto ,,,

y bono ... n'Iran los gays tienen dos opciones, colgar muertos de les grues o ,sin nada que ver colos casos xenuinos de persones transexuales, que un funcionariu del sistema de salu persa decida que la solucion al "so problema" pasa pola amputacion del pijo , eso si cortesia de l'estau del bienestar irani ... oh joy !

Anonymous said...

Buf, tengo que iguar lo que escribiera enantes. El dia que H.amas decida que la vida de sua xente tien valor --ya'l dia que l'exercitu israeli (IDF) faiga igual cona de los palestinos--pintara meyor la cousa.

En Rusia, el gobiernu trata a la xente cumo ganau. Una vida rusa equival a 20% de la vida d'un oucidental, por pone-y numberos. Eso fai que las decisiones del Kremlin paezan brutales, pero asina ia. En Palestina, la vida cuenta inda menos pa los cabezaleiros de H.amas.

El casu ia que la organizacion H.amas esplota la situacion d'asimetria. El l.labor que fai ia 'ganar' la guerra del P.R. pa conos medios oucidentales. Pero d'inocente ya santa, H.amas tien bien pouco.

Vei pouco tuviera na Universida d'Uvieu ya resulta que falando con un matematicu no depto d'inxenieria, del nom nun m'alcuerdu, dixerame que dalgo tenian los xudios, que los xudios esto ya l'outru...

Foi un instante de racismu grotescu a lo franquista, Espana en 1953? Xente asina esiste inda n'Asturias ya dexuro que se manifestou n'Uvieu, ya naide nun diz nada.

D'alcuerdo, nun equival nin de l.lonxe a 900 muertos. Pero ia parte de la hipocresia de la supuesta 'esquierda europea'.

Anonymous said...

Nun voi ser yo quien xustifique les contradicciones de la esquierda europea, nin l'antisemitismu, que cuido que nun ye tan grande como se diz, pero insisto: l'espoxigue de Hamas ye lo peor pal pueblo palestín por cuanto l'estau israelin afáyase estupendamente nesta estratexa de máxima tension y demostracion de fuercia.

Prestame la idea de les valoraciones de la vida les persones por rexones y porcentaxes paul... y bono, lo del transexualismu irani ye un sarcasmu en si mesmo.

Anonymous said...

Creo que ye al revés. La xente lliberal (nel sentíu européu) tiende a identificase con Israel porque Palestina ye una bandera de la izquierda.
Hamas son impresentables y terroristes, la hiprocresía de cierta izquierda ye oceánica... Pero eso nun da bulda pa frivolizar o minimizar el sufrimientu d'un pueblu y la masacre de civiles como si foren ganao. Lo que ta pasando ye una vergoña (igual que lo ye Darfur, Chechenia... sí, ye verdá).

Según la ONU el 40% de los muertos son muyeres y neños.
Aconseyovos lleer un artículu de Vargas Llosa, nada sospechosu d'izquierdista o de antisemita.

http://www.elpais.com/articulo/opinion/Morir/Gaza/elpepiopi/20090106elpepiopi_1/Tes

Anonymous said...

L'artículu (mui buenu) al que se refier l'anónimu anterior ye esti:

http://www.elpais.com/articulo/opinion/Morir/Gaza/elpepiopi/20090111elpepiopi_11/Tes

el link que metiera yera a la editorial d'El País.

Anonymous said...

Y ya que me arremangué amiesto otru artículu buenísimu d'un conocíu periódicu bolchevique y antisemita:

http://www.elmundo.es/elmundo/2008/12/30/internacional/1230654642.html

A ver si valen nun mezclar asuntos nin cayer n'apriorismos.

Anonymous said...

Nun ye cosa d'entamar una competición a ver quien ye más malu, pero ye intolerable que los que se supón que defenden los valores occidentales y la democracia faigan estes coses. Y menos que les xustifiquen otros apelando a lo malos que son Hamas. Eso yá lo sabemos. Nun ye hipocresía sinon un fechu oxetivu si dicimos qu'esto lo que cria ye más odiu, más fanatismu, más islamismu y más terrorismu. Y eso Israel sábelo.

Y cuando monte'l PP una mani pa protestar polo de Darfur yo voi tamién. Ah, ¿que nun la monta?, val...

--------------------------
La ONU estima que casi la mitad de los muertos son civiles y un tercio, niños, según la agencia italiana ANSA.

Holmes y John Ging, jefe de las operaciones en Gaza de la agencia de la ONU para los refugiados palestinos (UNRWA), expresaron su malestar y pesar por haber decidido -ayer- suspender la distribución de ayuda en la región por razones de seguridad.

"Es particularmente angustiante y horroroso que las víctimas cada vez más parecen ser civiles, con una incidencia creciente de familias enteras sepultadas en casas que fueron atacadas", dijo Holmes, citado por la agencia de noticias Europa Press.


Ann Veneman, directora ejecutiva del organismo de la ONU para la infancia, UNICEF, advirtió que la suspensión de la distribución de ayuda pondrá a los niños en un riesgo aún mayor.


"Esto sólo puede profundizar un situación humanitaria ya crítica y poner a los chicos en un daño incluso mayor de muerte o daño permanente. La distribución de comida, agua, combustible y medicamentos no debería ser impedida", dijo Veneman.


La decisión de suspender la distribución de ayuda en Gaza se adoptó luego de que ataques israelíes mataron a dos choferes de la UNRWA e hirieron a un tercero en vehículos marcados con la insignia de la ONU, según funcionarios de esta organización internacional.


En total, cuatro miembros del personal de la UNRWA en Gaza murieron desde que Israel lanzó su ofensiva en Gaza, hace 14 días.

Anonymous said...

Pasa per equí!
http://nomenon.nireblog.com/post/2009/01/22/ya-ta-bien-dhipocresia-na-blogsfera-asturiana

salÜ!

Anonymous said...

Rapaz, dexes Asturies a l'altor del cuchu más fediondu colos tos comentarios racistes. Israel practica l'apartheid y si hai xusticia acabará idem que Sudáfrica. Palestina será un estáu unificáu, y tola xente seya d'un orixen, relixón u otra cosa, tarán gobernaos pola llei democrática y non poles lleis raciales nin polos sionistes criminales. Puxa Palestina llibre.

Locations of visitors to this page