29 March 2009

Los que son aforradorinos ,,,

L'intercambiu de regalos ye , dende los tiempos de la tribu el mediu mas afayaizu pa prevenir l'agresion entre naciones , grupos y persones ... tanto n'Asturies comu na Gran bretanha nun hay faux pas social peor que ser del punhu cerrau , en particular saltase les rondes

Esto bien a cuentu d'una muyer cola que trabayaba llamemosla K ,,, K abandono la mi empresa esti vienres ,,, pues bien conozo a esta muyer dende fai 5 anhos ,,,que por ciertu ponme de los nervios ,,, envidiosa , charrrana una xoya ,,, pero bono eso dame igual ,,, el 5 anhos que la conoci na otra empresa y tampoco na actual aunque nun salia tanto comu los demas nunca enxamas na vida la vi pagar una ronda ,,, ye la convencion social que les muyeres paguen menos veces pero nunca ?

K tien una permerecida fama d'aforradorina asina que yo tome la decision de atender la so comida de despedida na esperanza de que me convide , por fin , depues de yo paga-y unes cuantes, a polo menos una cerveza enantes de nun volver a ve-y el focicu na vida ,,, sientenme al llau de K , llega la hora de pidir y dizme K ,,, tu que quies ? digo-ylo , K entos dizme lo que va tomar ella pero les palabres nun son seguies polos fechos y permanez estatica ,culu aposentau nel asientu ... depues de varios segundos incomodos llevantome pa dir a la barra .. dizme ella ,,, tengote que date algo ? Yo ,, na , nun te apures ,,, pa que ,,,

No comments:

Locations of visitors to this page