19 July 2009

La selmana negra ... la crise ,,,

Y cuando ya pensabemos que ya yeremos uropeos ... voy a Xixon de vacaciones ( por ciertu menudes vacaciones tuve en Xixon dos dies y mediu y tenia planeada una selmana pero tuve volver a inglaterra la meta de la selmana ) ... pero a lo que voy ,,,, cuandu ya nos creiemos ricos y europeos , desos cuyu mayor esmolecimientu ye manda-yos unos euros a los negrinos comios poles mosques pero eso si siempre estes escenes nesos paies llonxanos y exoticos pero non ,,, agora ya nun tenemos que buscar l'exotismu tan llonhe ,,, vuelve la cabra ,,,



Nun se si tien que ver cola crise o non ,,, pero yo xuro que la cabra facia mas de 15 anhos que nun la viera ,,, ta too relacionao ,,, ye el Karma bobos digovoslo yo ,,,
Lo que si tuve oportunida de visitar nos dies que tuve per elli ye la selmana negra, paradigma maximu del usu de la cultura comu excusa pa que los politicos nos metan la mano na cartera y lo repartan a los sos amigos ,,, sobre too si tienen un inpecable pedigri antiiiiimperialista ... , ademas el rexime n'asturies ye de modelu priista-peronista mexicanu-arxentin ,,, esti anhu mas increible que nunca ... la semana negra ... !
Asitiada mas llonhe que nunca del centru Xixon ... tan llonhe en distancia fisica y n'espiritu que tranquilamente podiar tar en Venezuela ,,, la primera na frente ,,, pa aparcar tuvieramos que metenos nun descampau cerca del estadiu de "gijon industrial" , nuna escena que podia tar nunu de los titulos clasicos del miticu cine Kinki , unos meninos da rua pidieron-nos dineru de proteccion pa nun nos quemar la furgoneta del trabayu del collaciu que nos llevo ... jarl !
Depues lo de siempre la fritanga ... les atracciones ... y nuna esquinina los llibros. Lo unico que merecia un poco la pena yera una ( mas menuda que nunca ) exposicion de fotoperiodismu pero hasta eso taba peor que otros anhos ,,,
Lo que nun cambio y nun taria fuera de llugar en democracies mas avanzaes , comu la venezolana , ye que unu de los meyores y meyores stands taba ( comu siempre ) dedicau a la siniestra dictadura cubana ,,, responsable recordemos , entre otros munchos crimenes del robu de les sos propiedaes , adquiries tantes veces con enorme esfuerzu personal y sacrificiu, a tantisimos asturianos que alli taben emigraos .. pero bono a lo que voy ,,, precisamente segun pasaba tenien a un senhor de barbagafes con cara muy solemne desplicando-yos a los de siempre lo ilusionante del experimentu cubanu ( y van 50 anhos d'experimentu a ver cuando lo ponen en practica) y lo heroico de la so resistencia antimperialista ,,, hasta pa eso ye la socieda asturiana reaccionaria nun dimos el pasu completu a los gafapastes ... tamos comu nos 70 colos barbagafes admiradores de Fidel Castro ,,, que probitu ,,, que cutreda ... que fame de pan y horizontes que diria Vitoron el del rexime ,,, que tien que ver esto cola novela negra ? pues nada ,,, pero ye lo que tien tar cerquina del gobiernu ,,, cerquina patente de corso ...

6 comments:

MistressAmor said...

Me cago'n Ros, la cabra! Bueno, paez mentira. Esto debe ser como la moda que too se repite (la proxima temporada llei que vuelven les hombreres, tais avisaos!). Ye una escena tan de cuando era guaja que nun llego a creelo.

Na, lo que faltaba ya na Semana Negra ... pa hacelo tovia mas entretenio ...

Vosotros acordaibos de cuando empezo? De cuando no habia noria, ni puestos de comida, ni na de na ... y pasabamoslo bien igual, y parecianos lo mas novedoso y modernillo que se facia en Xixon. Y ya veis lo que ye ahora.

Naciu said...

Qué razón tienes, estos antiimperialistes patrocinaos por PEPSI son lo más moderno, quítes-yos la barba y yá los conviertes n'auténticos gafapastes de la Llaboral.

Lluis de Turiellos said...

La tal selmana ye la mayor demostración d'amiguismu y gustu polo cutre que tenemos anguaño n'Asturies.

ayalgueru said...

avisote mistress ,,, a mi les hombreres gustenme solo toy esperando la oportunida de rescatar la americana blanca la camiseta y volver a esi miami vice chic que secretamente tanto me atrae ,, ;)

ayalgueru said...

Naciu , Xanu ... la semana negra ye lo pior de lo pior ,,, la apoteosis del proyectu cultural y esteticu arecista !!

Olof Palme said...

La verdá ye que lo de la selmana negra mete miéu. Yo tuve un día mercando llibros (al pesu casi), llibros que nun sé si lleeré. Polo menos esti añu nun merqué nada de trostky nin mao (esos llibros que me prestaba tener -nunca lleer- con 20 años). De nueche fui otru día y aguanté una hora.
Lo de la cabra tien coña, pero lo que me preocupa ye que vuelvo a ver yonkis per Xixón (especie que nun se vía dende los primeros 90).
Por cierto, lo tuyo ye la pinza con El País. Qué obsesión con Chávez... anque colo de Cuba doite la razón: repunen a les piedres. ¿Qué coño quier dicir 50 años de "revolución"?
Un saludu Ayalgueru, voi acostame a lleer el Llibru Coloráu de Mao n'edición china (con versión n'inglés), regalu irrepetible d'un lliberal con retranca.

Locations of visitors to this page