10 August 2009

Hipocresies ...

Yo hay dos folixes del branu asturianu que nunca atendi y que se pol mi propiu interes debo evitar.



Una ye el Xiringuelu de Pravia.

La otra ye les piragues , el Sella ,,,



Conozome y cola mi tendencia natural al excesu , agravada pola mi britanizacion depues de diez anhos per equi ,resulten una combinacion demasiao volatil , pa los que tenemos al dianhu dientru y nos gusta el rock and roll better stay away and avoid temptation altogether ,,,


Pero bono eso soy yo , pa persones mas sensates que yo, la del Sella ye una de les romeries mas prestoses de toul branu , tienlo too, el deporte , los paisaxes, el cachondeo , el tren , la sidra, ye ademas una folixa muy asturiana ,,, que mas queremos !

Dicen los organizadores del Sella que nos ultimos anhos la tradicional montera, xalecu y collar de flores tienen sio re-emplazaos polos sombreros de cowboy ,,, ellos , roceanos , saquen a l’asturianu que lleven dientro y piden la re-asturianizacion del eventu , hay que volver al xalecu y la montera ,, parezme bien , non ye que sean solamente coses mas asturianes … ye que ademas el Sella “cowboy” tien esi aire cutron d’una despedida de solteru n’Albacete ,, solo falta la munheca hinchable y la policroma lluminosida de los puticlus de carretera ,,, un desastre esteticu ,,,

Dicho esto lo que me parez peor ye que sean hiper-asturianos a pa unes coses … y pa otres ? ,,, enforma esmolecios pola progresiva desasturianizacion de la fiesta de les piragues , al mesmu tiempu, pa los organizadores , la llingua asturiana simplemente nun existe. La so paxina web tiene hasta “English version” pero n’asturianu nun se-yos escapa nin un ye , los toponimos, por supuesto tamien se presenten na so forma castellana.



Convido-vos , yo mesmu acabo de facelo, a escribi-yos unes llinies educaes a los organizadores del Sella pidiendo-yos una presencia mas afayaiza del nuestru idioma , tienen una formulariu de contactu na so paxina web asina que nun hay excusa pa nun lo facer.



http://www.lne.es/verano/2009/08/07/montera-picona-sombrero-batalla-sella/792360.html





http://www.descensodelsella.com/esp/p_caract.asp

2 comments:

Xuan said...

Esti añu per primer vegada cantaron el "Asturies, Patria Querida", que da la salida a les piragües, n'asturianu.

ayalgueru said...

ye un detallucu ,,,

Locations of visitors to this page