02 September 2009

Esto nun ye hollywood ..


Tan revolucioaos cola visita del home de Angelina ,,,

Ay ,,, Lo del Niemeyer ... A mi too esto de Niemeyer la Islla de la innovacion suename un pocu comu Islla del dotor Moreau oiste ,, comu ciencia ficcion de la serie-B , marcianos cola cremallera nel llombu y decoraos de carton pintao de colorinos ,, Ed Wood na ria d'Aviles.

Esti ye el plan de la izquierda plural ( tan plural que incluye al PP que ye igual) pa salvar la economia de la comarca ,,, dicen la innovacion ,,, ellos confunden innovacion con subvencion porque son palabres que rimen y les elites asturianes que son xente muy poco ilustrada, piensen que son lo mesmo. Diba ser mucho mas xusto llamalo islla de la subvencion porque y desgraciadamente de nenguna subvencion vino nunca neguna innovacion ... de la telefonia movil , a los sistemas operativos de los ordenadores , nenguna de toes eses coses nunca les inventaron persones a sueldu directu o indirectu de les administraciones publiques ,,, Ademas lo de la subvencion ye una tradicion "regional" muncho mas arraigada que la innovacion ,,,


Relata l'eventu la prensa provincial ,,,



La visita de Brad Pitt va salvar la economia d'Aviles, segun el diariu la nueva castanha . "algún grupo hotelero ya se ha interesado por la ciudad después de la visita del actor Brad Pitt" cagondios pero cuantes habitaciones necesita esti paisano entos ? (en cualquier casu la circumstancia temporal del interes hoteleru ye totalmente irrelevante lo que interesaria saber ye si hay relacion causa-efectu entre estos dos fechos digo yo ,,, de toes maneres interesase ye gratis y nun va a nengun llau)



Diz " Fernando Díaz Rañón, portavoz de IU, aseguró que .. «No hay duda de que existe la posibilidad de que otras empresas y negocios se interesen en asentarse en la ciudad. Eso ayudaría a mejorar la situación económica y a la afluencia de visitantes. Estamos en el buen camino», Instalaranse o non , independientemente del chiringu que tais montando ( mas bien a pesar dello porque gastu publicu y los impuestos altos van inevitablemente asociaos con estes iniciativies de gastu subnormal ) y claro ye facil dende la so perspectiva pensar que tamos en el bon camin ,,, Rañón siempre va tar nel bon camin porque va vivir del presupuestu hasta el dia en que-y llegue la so hora ( dios quiera que seya nun futuru muy llonxanu ) y esta ye una posicion vital muy comoda .. ademas lo de ser conceyal d'urbanismu ye muy bona profesion .. bastante meyor que ser camareru nunu de los multiples negocios (non consultories de IT , o laboratorios de Biopharma si non mas bien bares y chiringos ) que se intalen al calor del Niemeyer y la isla de la subvencion.



Segun el presidente de la Unión de Comerciantes de Avilés y Comarca (Ucayc), Daniel Quirós. «Ahora Avilés está en el mapa internacional. A la hostelería le viene muy bien este tipo de visitas que contribuyen a aumentar el turismo, fomentar el empleo y también a promocionar nuestros productos y nuestra gastronomía. El trabajo del Centro Niemeyer es fenomenal y todos estamos realmente agradecidos», sentenció . yo tamien toy agradeciu , gracies a estes subnormalidaes diaries el blogue escribese practicamente solu ,,, Ay ,,, Danielin, tu , Rañón y l'alcaldesa Vega sabeis d'economia lo que yo de punto ganchillo ,,, Aparte de la visita de Mr Pitt ( pecata minuta en tola movida ) cuanto costo el Niemeyer y la isla de la Innovacion ? cual ye el ROI d'esto ? ,,, demostra-ynos que eses perres van xenerar mas riqueza y emplegu que inverties polos contribuyentes a los cuales yos les sacasteis ... imposible de demostrar porque simplemente ye mentira ... el gobiernu siempre gasta col mesmu criteriu que un puteru borrachu.



Que si hom, seguro Danielin ... seguro ... millones de turistes potenciales que llean dela visita deben tar pensando .. brad Pitt tuvo n'Aviles unes 24 hores ,,, vayamos a Aviles y de paso a merquemos unos chorizo de la comarca ...
Ay dios si polo menos vienere Angelina igual nos adoptaba .. mira eso si diba velo mas positivo ,,,


http://www.lne.es/aviles/2009/09/02/politicos-empresarios-confian-niemeyer-convierta-foco-inversion/802892.html

1 comment:

paul said...

>el gobiernu siempre gasta col mesmu >criteriu que un puteru borrachu

Hehehe! Nun caera you n'esi paralelo conos borrachos de calea, pero tien tola pinta de ser el mesmu sindrome. Tamen gustoume eso de 'Isla de la Subvencion'.

De verda, lo meyor p'Asturias ia que deixen de venir perras de fora. Que Bruselas pida la devolucion de tolas perras malgastadas n'Asturias que la FSA aproveita pa pagar (ya matar intelectualmente) a sous clientes.

No cincante ROI, el dineiro aiqui metese nun aldadoiru ya desapaez. Nin ROI nin Ruxerrux...

Locations of visitors to this page