13 September 2009

Puede ser la inmigracion la solucion a los problemes economicos d'Asturies ?

Ye totalmente utopico pensar nello ya que evidentemente n'Asturies nun tenemos el poder politicu pa regular la inmigracion , asuntu que siempre va tar en manes del estau central pero la demografia trabaya dafechamente en contra de la recuperacion economica del nuestru pais.

Acabo de lleer que los mayores de 65 anhos son el doble que los menores de 15, los que tamos fuera ( yo mesmu ) seguramente nunca nun vamos poder volver, si somos realistes tenemos que danos cuenta esti nivel de avieyamientu ye simplemente irreversible ... los asturianos extinguimonos , y esto tristemente nun ye una metafora ... literalmente comu un llar al que se-y agota el combustible ,, despacin pero inevitablemente ...

Los estaos xunios, con una politica inmigratoria mas racional que la nuestra ta beneficiandose enormemente de la innovacion y el crecimientu economicu asociaos con un inmigracion nueva con orixe n'Asia particularmente n'India, miles d'emprendedores tan creando empreses, particularmente nos sectores de la tecnoloxia de la informacion ya inxenieries onde tan sobrerepresentaos.

Si nos dexaramos venir a un numeru grande d'estes persones, seleccionaos por un sistema de puntos en base a les cualificaciones, la economia asturiana necesariamente beneficiariase enormemente cola enerxia, les idegues, el talentu, la actitu y el esfuerciu d'estos nuevos asturianos.

Que podemos ufiertar a estes persones ? Trabayos nel anemicu y subvencionau sector tecnoloxicu existente seguramente non ,,, pero equi podrien atopar.

Un marcu economicu con segurida xuridica.

Segurida personal.

Un mercau de cientos de millones de persones, tola Xunion europea.

Muncho me temo que vaya ser esta otra oportunida que nos pase de llargu pero les circumstancies excepcionalmente llacerioses nes que se atopa la economia d'Asturies llamen por soluciones imaxinatives, tolo contrario de lo que tamos faciendo y una politica inmigratoria muncho mas arrogante pero intelixente al mesmu tiempu tien que aportar parte de les soluciones.

http://www.indolink.com/displayArticleS.php?id=010307105012

2 comments:

Jesusito said...

Sí, nun ta mal, pero supongo qu'esa esbilla de xente bien formao... ¿diba encontrase con un país a l'altor d'ellos? Un país con un texíu económicu que nun llega al aprobao, con conexones aeroportuaries ramplones, con pésimes conexones ferroviaries, con una burocracia pesada... ¿tamos pa pidi-yos les notes? A mín dixéronmelo un fía y quedéme con ello: los inmigrantes lleguen a Asturies, ven lo que hai, y se piran. Y ente esos inmigrantes hai de too: profesionales, téunicos de too tipo, emprendedores... Nun sé, d'equí a unos añinos, cuando Asturies recupere la so población pre-industrial de mediu millón d'habitantes, a lo meyor entós...

ayalgueru said...

Nun ye una solucion unica ... n'Asturies munches coses tienen que camudar les infraestructures meyoraron abondo nos ultimos anhos ,,, peor coses son les mil burocracies y permisos que jau que pidir o la mesma mentalida de la xente.


Y non toles ( otres si la verda ) coses que tenemos que cambiar porque ser polemiques o doloroses ,,, mira rexistrar una socieda n'espanha son 47 dies de media ! en Australia 2 dies ! en Canada o los USA 3 dies ,,, por que ?

ponemoslo muy dificil a los emprendedores ,, en xeneral .. esos dies na vida d'un pequenu negociu son vitales ,,, tendrien que tar buscando perres pero tienen que dedicalo al "vuelva usted manana"

Locations of visitors to this page