17 November 2009

Los eolicos ,,,

Podria ser esto el titulu d'una espanholada ,,, bono en rialida yelo ,,,

Recibo noticies del conceyu d'Ayande , parez ser que quieren meter un parque eolicu en Carondio, conceyu Ayande ... concretamente quieren l.lantar un parque de 25 torres (60m d'altor--unos bichos enormes!) na sierra de Carondio que tien 34 tumulos megaliticos catalogaos y ye una zona llena de misteriu y paisaxes cambricos.




Esto ye el circulu completu de la subvencion , el gobiernu subvenciona les enerxies ecoloxiques , les empreses usen les perres usenles pa mercar (llegalmente) los permisos d'otra administracion publica y llantar los parques eolicos en conceyos probes y poco habitaos ,,, cierrase el circulu ,,, perres publiques, empreses arrimaes al poder ,,, ganen ellos pierde l'interes publicu y nesti casu el mediu ambiente asturianu.


http://carondio.yolasite.com/asturianu.php


Quereis que Carondio acabe comu estos sitios , xuguetes rotos cuando los parques eolicos terminen la so vida util ,,, ?














Si quereis evitalo podeis firmar la siguiente peticion ,,,

http://petitions.tigweb.org/SOScarondio



3 comments:

Nel Morán said...

La empresa privao, por aquello de la llibertá de mercáu, nun fae más que siguir la so llínea de tira que llibres. Güei los poderes públicos nun faen más que da-yos a manos privaes el trabayu, la inversión y les perres públiques. Namái comparten el robu a les arques públiques.

paul said...

Chalgueiru, gracias por echanos un gabitu con esto de Carondio. N'Ayande hailos que tan encantaos que faigan mas parques (esa vieya idea asturiana del 'progreso', pero tamen la mentalida rentista de la xente). Pero ta poniendose grave la situacion porque na Conseyeria Cultura non dan acceso al espediente del parque; ia cumu poner un trabe de formigo no camin pa nun deixate pasar.

Esto ia lo que escribe guei (10 Nov.) la Coordinadora Ecoloxista d'Asturies:

- Nos acaba de filtrar el abogado, que sabemos por trabajadores de Cultura, que les han pedido al arqueologo que vayan a replantear las bases de los molinos ya, para comenzar las obras sin demora.

- Tambien nos han dicho que cultura no nos va dar vista del expediente, que han prohibido a los funcionarios de Patrimonio que nos atiendan, para lo cual entendemos que nos daran cualquier disculpa.

- Ante la gravedad de los hechos, vamos a plantear ya el contencioso sin demora, para si llega el caso pedir las suspensión cautelar de las obras, en cuanto nos enteremos que empiezen, para lo que hay que estar vigilantes.

ayalgueru said...

Ye tremendo, el principeu ta claramente acelerandolo pa crear una situacion de fechos consumaos ,,,

Locations of visitors to this page