26 November 2009

Torrente presidente de les mocedaes del PP asturianu ....

Torrente si , pero dicen que se llama Pablo Álvarez-Pire de Santiago sera verda ... esti Pablin enchipase y pa dase la notorieda que nun amerita el so perprobe curriculum ,,, diz que el bable ye un entranhable dialectu rural ,,, oooooo ahhhhh que valiente enfrentandose el solu a la porderosisima xuntanza de fuercies antiespanholes que existen n'Asturies ,,, ahhhh torero torero torero !

Veamos el so curriculum .... segun la ilustre "enciclopedia de Oviedo"


Es Secretario General de Nuevas Generaciones de Oviedo desde noviembre de 2007, Secretario de Vivienda de Nuevas Generaciones de España desde septiembre de 2006, miembro de los Comites Ejecutivos y Juntas Directivas de Nuevas Generaciones de Asturias y España. Secretario Ejecutivo de Economía del Partido Popular de Asturias desde noviembre de 2008, miembro del Comité Ejecutivo y Junta Directiva Regional del Partido Popular, y de la Junta Directiva del Partido Popular de Oviedo.

Tan vagu que nun trabaya nin piensa de trabayar ... vease que nel curriculum d'esti rapaz tan hiperactivu , nun hay nin una sola hora d'activida que nun seya a la solombra del partiu, Pablin nun ye un idealista , ye un apparatchik chungu y si les coses salen-y mas o menos bien a Pablin nun va a trabayar una puta hora en tola so vida ,,, y nin siquiera tuvo que facer una oposicion anda que nun ye llistu ...

Nun ye la cosa peor nin ye la mas importante pero si hay una cosa de les que mas me repunen ye la existencia de toes estes pseudo-estructures politiques al rodio de la xuventu, por exemplu los conseyos de la moceda, (porque non un conseyu pa los vieyos ? entrugome) , estos conseyos igaul que les mocedaes de los partios, irrelevantes, pero costosos, a mediu camin del parlamentu de los nehos y les xuventues hitlerianes son unos viveros nos que nhacen y exposiguen los peores de la socieda asturiana ... los comeores, la xente con menos principios, los aspirantes a convertise en burocrates de la politica ... que se puede dicir d'un rapaz de 23 anhos cuya maxima aspiracion na vida ye col pasu del tiempu convertise nun Ovidio Sanchez ,,, comu se puede ser YA tan cinicu a esa eda ,,, nun se si poneme gafu o sentir pena ?

Eso si ,el guaje, sigue los pasos de triunfos electorales del gran lider de la drecha asturiana (Ovi) ,,, Pablin siendo el candidatu unicu (igual que en Corea del Norte) a la presidencia de les mocedaes del PP asturianu solo consiguel 70% de los votos ... a quien votaria l'otru 30% ?

Pues eso Pablin, que trunhe contra el "bable", ye un politicu cola fibra moral d'un Neville Chamberlain , equi emburria a la llingua probina, esti mesmu Pablin del PP si fuera catalan corriendo, cola llingua fuera, humillau, diria, a pone-y flores al Rafael Casanova en dia nasssional de catalunya oye ,,, por si acasu ,,,

http://www.asturnews.com/index2008.php?idn=8993

2 comments:

mofusu said...

vaya elementu!

ayalgueru said...

y si fuera l'unicu mofosu ,,, si fuera l'unicu ,,,

Locations of visitors to this page