21 January 2010

Al empresariu madera ,,,

Cada vez mas la nueva castanha publica y escribe, comu dirien los taurinos "mirando al tendido" esto ye ,ensin necesida de recibir ordenes directes del xefe, cola intencion d'agradar al socialismu (Partiu-Sindicatu) reinante publica el siguiente titular ... "Los empresarios achacan el alto paro a los salarios", losfiosdeputaempresariosquierenbaxanoselsuelduexplotadoresfiosdesatanas esto ye totalmente inflamante ya que nun conozo a una sola persona (yo tampoco) que tea contentu colo que gane o que quiera ganar menos, la intencion del titular ye provocar un encabronamientu del llector a costa esto ye evidente.

Sera verda que lo dixo ? ya que nel cuerpu de la noticia , nel entrecomillau cuando el quebrau Diaz Ferran lo que se diz ye "a que los salarios y el coste del despido son «mucho mayores» que en el resto de la Unión Europea", que los sueldos son mayores ye incierto pero nun sabemos si Ferran dixo semeyante pijada, yo duldolo, y la nueva castanha nun atiende muncho al detalle, los becarios y los monos entrenaos pa escibir son poco rigurosos ,,, que el coste del despidu ye mayor que el del restu d'Europa ye simplemente un fechu constatable ... lo de los sueldos altos well ,,, lo que si posiblemente ye cierto ye que seyan demasiao altos pa lo que da de si l'aparatu productivu espanhol nesti momentu, esto nun ye Suiza.


Diaz Ferran, representa a la patronal, eso que llamen la patronal nun ye otra cosa que una asociacion privada a la cual les lleis-y dan (xunto cola otra asociacion privaes los sindicatos de clase) la capacida de facer normes de cumplimientu obligatoriu pal conxuntu de la socieda (los convenios colectivos), esti cocimentu corporatista ye un modelu propiu de sociedaes autoritaries, el del facismu, onde les llibertaes individuales de contratar nun cuenten. Ye la transposicion exacta del modelu de sindicalismu vertical que lleno les estacion de Belxica y alemania de millones de trabayadores espanholes en decades nun tan pasaes.

Toy viendo nos ultimos meses lo que nun viera en tantos anhos, una nueva emigracion de espanholes, tovia non en grandes numeros pero ye una cosa nueva que yo nunca tuviera visto, de persones que nun vienen ya de mozos a deprender ingles y pasalo bien o a experimentar una vida distinta, ye una nueva emigracion que vienen simplemente a sobrevivir, persones de mas de 30 anhos que trabayen "no que sea" porque simplemente en casa nun hay nada ,,, lo que lleven anhos faciendo los polacos, los lituanos ya otres naciones de la europa subdesarrolada (entiendase por favor que nun lo digo con animu ofensivu), agora tamos faciendolo otra vegada los espanholes ,,, ye la triste vuelta del vente pa "Alemania pepe" ...

El trabayu nun ye esencialmente distintu de los demas factores productivos , si pola culpa de la crisis hay menos demanda de trabayu los sueldos tienen que poder baxar hasta que pase el temporal, mantenelos los sueldos a niveles artificialmente altos por imperativu llegal ye condergar a millones de persones al paru, ye defender a toa costa a los que tan meyor (los fijos) a costa de los que tan peor (los mas mozos y los de contratu basura) a los que se conderga permanente al paru o al trabayu illegal de la economia sumerxida. Facer esto nome de la xusticia social ye una mentira cruel.

Las bones noticies son que la crisis ye superable, puede crease mas trabayu y meyor pagau, les males que nun puede llegase a eso ensin facer grandes sacrificios, ye una verda incomoda pero inescapable.

4 comments:

Anonymous said...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big7.jpg[/img][/url]

מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] גדולים אנו מספקים שירותי אירוח מיוחדים כמו כן ישנו במקום שירות חדרים המכיל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר מוגשות ישירות לחדרכם!

לפרטים אנא לפנות לעמוד המלון - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Jesusito said...

Ye la crisis, nun hai más. Y sueldos altos, hailos... y subsidios... otra cosa ye el míu, y llueu ta too eso de la capacidá de consumu... agh, que complicáu ye too. Colo fácil que yera facer tabla rasa y empezar otra vuelta toos dende cero :P

ayalgueru said...

Los sueldos altos nun son per se una cosa mala, pa nada, si respueden a les condiciones economiques subyacentes del pais, son una cosa buena, si la economia ye competitiva y prospera ( Holanda, Suiza y munchos otros ,,, ) los sueldos altos siguen necesariamente, esos sueldos "altos" son buenos pal que los cobra y son la consecuencia loxica d'una economia prospera ,,, all good. Si los sueldos altos deriven de la decision discreccional d'una burocracia politica (los de los funcionarios, los controladores aereos, el tema de les farmacies, los taxis, los cargos a deu nes empreses publiques y tal y cual) son altos a costa de parasitar el restu de la economia ,,, el mercantilismu, el privilexu sancionau pol gobiernu pa unos pocos ye directamente responsable de condiciones penoses pa la mayoria ,,, que esto se perpetre en nome de valores "d'izquierdes" ye una estafa politica del orde mayor.

Podemos llegar a esa situacion onde los sueldos son "altos" y hay altes tases d'ocupacion si, puedese, pero llegar a ello demanda sacrificios de los agora privilexaos y les clases politiques nun s'atreven, constantemente dicennos que ye too gratis, ye mentira.

Mira una manera economicamente racional, xusta y compatible coles llibertaes economiques diba ser reducir el gastu publicu, dexar de subvencionar obres absurdes y empreses y empresarios que nun puedan mantense solos, dende el plan E, los superpuertos que nel mundu son hasta les hunoses d'esti mundu, colo que aforres d'eso baxayos les retenciones/impuestos a los que ganen poco ... et voila ! inmediatamente el sueldu d'estos sube !

De toes maneres lo de facer tabla rasa ,,, home nun se a mi poneme el taparrabos y poneme a cazar mamuts y tal como que nun me apetez ,,, ;)

Jesusito said...

Yo colo de la tabla rasa referíame a garrar toles perres del mundu y repartiles a partes iguales... o qué pienses... hehehe

Locations of visitors to this page