02 February 2010

Sere yo l'unicu al que-y parecieron razonables les pallabres del presidente academia galega ...

Diz esti paisano que quier la llingua del Eo-Navia seya oficial, que l'asturianu lo seya tamien y al EO-Navia siempre se refier comu l'Asturies occidental.

Ta a favor del consensu sobre la normativa del "gallegu d'Asturies" cola academia de la llingua asturiana siempre reconociendo que l'occidente d'Asturies ye un ámbitu que nun compete a Galicia

Abultame que los eonaviegos son asturianos (asturianisimos si me apures)de llingua gallega ,,, ye pecao dicilo? Por que ofenden les pallabres de Mendez Ferrin ,,, yo nun soy filologu pero porque ye n'Asturies l'unicu sitiu del mundiu onde se cuestiona que la fala nativa del Navia-Eo ye parte de la familia gallega ...

Si en Xinebra son suizos y non franceses aunque falen Frances porque estes coses causen tanta rocea n'Asturies ,,,

http://www.europapress.es/asturianu/noticia-nuevu-presidente-real-academia-galega-pide-oficialida-asturianu-gallegu-nel-navia-eo-20100201111934.html

7 comments:

Diestru said...

A min tamién me paez bien. Asina que yá somos dos.

jesusito said...

hai reacciones que nun paecen mui filolóxiques... apuntái tres

Ricardo said...

Ún menda más. Que seyan cuatro

FdN said...

Pode ser....

Personalmente (y toda a xente que conozo) nun yes importa os pandeiros que fagan os llingüistas cuas súas (o nosas) isoglosas... nin unde acaben meténdolas.

Pero nun se trata d'eso (!!vaya que nun se trada d'eso!!) podes tar seguro ...(¡¡menudos son!!, ¡¡menudo e Ferrín!!)

De todas as maneiras el tema aborrez. Y como mostra de búa voluntá y talante ... eu prometo tragar con todo lo que diga Ferrín, condo ellos (¡¡PRIMEIRO!!) traguen con todo lo que digan dende Portugal.

Porque pra ese viaxe (reintegracionista) miyor fello completo, y quedarse cúa llingua de prestixo, internacional, y con millois de falantes ¿non?

FdV said...

Suma otru más que ta d'alcuerdu con eses palabres de Ferrín.
Pa FdN: si de verdá los secesionistes del "gallego-asturiano" forais tan partidarios de la reintegración llingüística gallego-portuguesa (única vía posible pa entorgar la muerte de la vuestra llingua, dicho sía de pasu), en daqué había notásevos. Pero lo único que se ve ye una opción ortográfica asturiana (lléase "española") y una voluntá aislacionista que reduz el vuestru ámbitu llingüísticu a la mínima espresión. Conclusión: utilzáis l'argumentu de la reintegración solamente de manera negativa y "falsa", pa negar cualquier contactu con Galicia sin pretender nenguna aprosimación a Portugal. Eso en sociollingüística llámase "blaverismu" y ye una cosa bastante mal vista.

Anonymous said...

En Jalicia lo que tenía que ser oficial ye'l portugués y que dexen en paz el territoriu del Navia-Eo y lu quiten de los sos mapes nacionales porque ye Asturies,por eso escribe coles sos apostrofaciones asturianes.

paul said...

"ye pecao dicilo?" Cuido que si, que hai muita xente asturianista que tien un "problema" col gal.lego d'Asturias. Pero ia una simple realida que nun vei marchase. N'Asturias hai conceyos cumo Ayande que falan asturianu oucidental, gal.lego ya castel.lan. Normal, tamos na l.linde con Galicia! Enfin, que a Mendez Ferrin non lu conozo nin pueo opinar. En miou casu, por exemplo, garro la TVG ya ignoro la TPA simplemente por afinida cultural. La TPA ia madrilana...

Locations of visitors to this page