19 March 2010

El PAS sofita la campaña pola llibertá pa los presos políticos de Cuba ... y UNA ?

Que el PAS firme nun ye que me pareza bien (y parezme bien) ye que parezme simplmente normal ,,, Y UNA ? ..firmaran ? van en serio y comu la mayoria de la socieda asturiana van defender la democracia y oponse a les dictadures ,,, o son de los que piensen que hay dictadures bones y males ,,, nun val con tener una paxina web curiosa pa vivir na modernida ,,, de verda quieren tener un papel nel futuru real d'Asturies o ye mas comodo vivir nel residualismu ideoloxicu ,,, ah !


http://www.asturies.com/node/9346

6 comments:

Anonymous said...

tienes tola razón nin, o né, que nun lo sé. nun sofitar la llibertá en Cuba ye llamentable ya incoherente si te faes llamar demócrata.

un saludu!

Anonymous said...

Los de la UNA tán a la escontra de la llibertá d'espresión n'Asturies ( por eso hai censura nos sos foros) ¿Cómo va a tar a favor de la liebrtá en Cuba si nun la practiquen nin na so tierra?

Yio said...

Munches vegaes camiento qu´esti tipu de proyectos tienen más enfotu en ver quien ta con quien y quien se posiciona que condergar rialmente´l rexime Castrista. Pueo tar enquivocáu, pero veolo asina por mor de les actitúes que xiren alrodiu de los firmantes de dellos manifiestos que tal paez a vegaes que tan más preocupaos en llevantar la vista y ver quien firmó y quien non que de promovelo y da-y repercusión social al manifiestu en custión. Nun fadrá falta que lleve un cartelu colgáu al piscuezu especificando que toi a la escontra de la violencia machista, el maltratu animal, les condiciones de trabayu dignes...pa que rialmente tea a la escontra d´ello. Nun digo que sea la razón de la UNA pa nun sofitar esta campaña, pero siguiendo la lloxica que paez ta entamando a imperar, ún mesmu, yo, con una dosis de llocura y mala ostia podría dicir: ¿Los que sofiten esta campaña que ye que en verdá tan a favor del sistema democraticu de los estaos enxertaos nun escenariu xabazmente capitalista que dexa fuera del sistema sanitariu, escolar, xudicial,...a les clases más desamparaes?¿Dicir tar a la escontra del réxime castrista implica darréu posicionase a la precariedá llaboral, la discriminación salarial de les muyeres, les xornaes interminables y la especulación qu´enriquez a unos pocos poderosos?Ye asina? Yo creo que non, la verdá, nun tien porque implicar una cosa cola otra, pero según paez al contrariu sí. Dicir que por exemplu tas a la escontra de les politiques militares con calter imperalista que desendolcó Bush implica que darréu has de condergar el castrismu pa ganar credibilidá no que dices. Asina, teniendo que xustificate pues tirate hasta´l final de los tiempos...

Anonymous said...

Los rrojos se comen a sus niños. Llo lo bi.

paul said...

It's called 'gestural politics' in English, Chalgueiru. Pero nun teno idea de cumo se diz n'asturianu. El casu ia que esto tampouco ia politica. Igual que nun hai politica 'normal' nun l.lugar nomao Asturias, estos momentinos sirven namai pa que los medios nun falen de lo que pasa de verda.
P.S. Lo d'Asturias ia de traca. Cada vez que torno p'al.lo, baxa l'indice d'intelixencia. Que pasou? Siempre foi asi? Enfin...

ayalgueru said...

Los xestos en politica nun son irrelevantes ,,, desgraciadamente existe n'Asturies una izquierda que viven nel pasau y por eso-yos cuesta condergar al castrismu al que enta al dia de guey 2010 ven con cierta simpatia o al menos con cierta liniency , diez anhos depues de caer la muria de Berlin, 100 millones de muertos causaos pol comunismu en xeneral y nun son a condergar esto ... ye pura miopia politica ademas de pura insensibilida moral ,,,

por nun mencionar que ye ademas uno de los sintomes externos del extremu conservadurismu casposu de la nuesa izquierda ,,, ( del tamien existente ya igualmente destructivu extremu conservadurismu casposu de la nuesa drecha falamos tamien otru otru dia )

Locations of visitors to this page