27 July 2010

La blogosfera mirandesa y la asturiana ....

Toles xeneralizaciones son incorrectes y de too ahi en toes partes, pero de xemes en cuando prestame visitar les paxines escrities en Mirandes, idioma hermanu del nuestru ...

La blogosfera mirandesa, mas pequenha enta que la nuesa ye amable, seliquina, minimalista, llena de amor a lo inmediato, lo de casa, a la naturaleza intima del pais, en cierta manera, que me perdonen los mirandeses que nun quiero facer imperialismu, la blogosfera mirandesa abultame tierna, muy asturiana, nun sentiu que tien mas que ver col espiritu de les coses que con consideraciones de nacionalida.

La blogosfera asturiana (y d'esto soy yo de los mas culpables) frecuentemente ye ruidosa, fosca, allonhada de la rialida, politizada, burocratica, gafa ... muy espanhola.

Si la blogosfera mirandesa fuere un programa de television diba ser un episodiu de "Camin de cantares" , si la blogosfera asturiana fuere otru diba ser "La manhana de Federico" en libertaddigital tv depues de la aprobacion del estatutu de catalunya o quiciabis un editorial del muy sectariu Ignacio Escolar.

Nun nos diba venir bien ser un poco mas mirandeses ,,, ? yo creo que si ,,, intentamoslo ?

2 comments:

Nel Morán said...

Bona idega. Paezme qu'hai d'entamar nuevos caminos, más melgueros, más nuesos. De xuru que diba espertar más interés.

Blogsaludos

jesusito said...

Tienes tola razon!!

Locations of visitors to this page