10 August 2010

Asturias perdió más de 80.000 jóvenes en los últimos 19 años

Mentires, odioses mentires y estadistiques ... siendo un asturianu emigrau, a les mentires que dicen sobre estes coses son de les que mas personalmente me duelen.

Segun la Nueva asturies perdio 80000 mozos nos ultimos 20 anhos ,, abultame que tienen que ser abondos mas ,,, si tan colando unos 10000 al anhu inclusu teniendo en cuenta los que dellos vuelven pienso que tienen que ser munchos mas pero en fin siendo una desgracia les cuentes estadistiques que presenta el principeu tienen una credibilida cercana a ceru patateru. El dianhu ta nel detalle de les coses, por exemplu dicen ,,,

El descensu "80.708 personas, la directora consideró que la principal razón de esta caída es el menor número de nacimientos. No obstante, Guillermo Martínez explicó que la línea es similar a la del resto de España y de Europa, pues recordó que en el mismo periodo la población del país aumentó en ocho millones de habitantes, mientras que la de jóvenes descendió en 800.000. " bien ,,, esto dicenlo los del principeu, yo d'estadistica se bien poco PERO parezme segun les propies cuentes ufiertaes pol principeu igual que el restu de Espanha non tamos , Guillermin tas siendo economicu cola verda, si asturies tien 1.100000 habitantes y espanha 44 millones ... esto quier dicir que la poblacion asturiana ye un 2.5% del total espanhol, ok ,,, si el total d'espanha perdio 800000 mozos a los asturianos corresponderianos perder el 2.5% esto ye ,unos 20000 pero perdimos 4 vegaes mas, perdimos 80000 la to estadistica confirma que comu media perdimos un 400% mas que la media d'espanha por cada mozu de menos en espanha, n'Asturies cuatro, esto ye un desastre poblacional que claramente nos aparta de la ya per triste demografia espanhola y europea.



http://www.lne.es/sociedad-cultura/2010/08/10/asturias-perdio-cerca-70000-jovenes-ultimos-20-anos/953443.html?pCom=2#EnlaceComentarios

1 comment:

Anonymous said...

El tal Guillermo Martínez ye un duru de la FSA, dogmáticos onde los hai. Fué falderu de Trevín durante años y típico trepa de partíu, o sea de mui poco calibre. De estadística nun me fío, porque esti ye de xeografía e hstoria. Y claro, quier que el rollu progre-casposu de los Alcuentros de Mocedaes de Cabueñes garren puxu mediáticu. Menos mal que hailos como tú que se decatan de esto.

Locations of visitors to this page