05 August 2010

El cartel de la fiesta la cerveza d'Aviles molesta a una conceyala gngngngng

La edil de "La Mujer" d'Aviles y nun consta que exista un edil de "El Paisano" y esto si que ye sexismu flagrante, protesta pol cartel del festival de la cerveza, a la santa muyer abulta-y sexista.

Esta senhora municipe, ensin un trabayu especificu nel que gastar el tiempu, ta clarisimamente folgadisima y por eso da n'estes pijaes. Nun voy entrar nel validu argumentu de que les mozes enshenhado la espetera son tradicion inveterada nel pais bierzu de les mayores feries de la cerveza, Alemanha.
Vamos polo del sexismu, el cartel representa una muyer confidente en si mesma que va pol mundu arguyosa de lo que tien ensenhandolo, bien contenta, esta ya la hestoria que nos cuenta el dibuxin, y nun ye tan raro, Aviles y Asturies tan llenos de muyeres felices "cola falda arremanga y luciendo la pantorrila" ye un exerciciu de lliberta personal, parezme muy sano y muy normal.
Yo pensaba que el oxetivu del feminismu consistia en dar a les muyeres la lliberta de decidir comu quieren vivir les sos vides , por exemplu unes ensenhando la espetera y otres igualmente respetable pues non, o notres esferes de la vida , unes siendo profesionales y trabayando que ta muy bien, otres que deciden ser madres a tiempu completu ,tamien bien , ya inclusu un tercer grupu ,minusculu, faciendo del agraviu permanente y el rencor de xeneru la so activida remunerada ,,, y ye que amiguinos nesti mundu plural hay xente pa too.

4 comments:

Olof Palme said...

"Yo pensaba que el oxetivu del feminismu consistia en dar a les muyeres la lliberta de decidir comu quieren vivir les sos vides"

Pues pamidea que pensabes mal nin. El feminismu nun ye eso que yo sepa. Apúrrote una definición fecha poles propies feministes.

"El feminismo es un movimiento social y político que se inicia formalmente a finales del siglo XVIII -aunque sin adoptar todavía esta denominación- y que supone la toma de conciencia de las mujeres como grupo o colectivo humano, de la opresión, dominación, y explotación de que han sido y son objeto por parte del colectivo de varones en el seno del patriarcado bajo sus distintas fases históricas de modelo de producción, lo cual las mueve a la acción para la liberación de su sexo con todas las transformaciones de la sociedad que aquella requiera."

Al final ta claro que tolos movimientos emancipatorios resúmense na llibertá. Esa llibertá de la que fales tal paez el sustitutu natural del "bien" frente al "mal" y les coses son abondo más complicaes.

Esa llibertá de la que fales calculo yo que se refier sobre too a la llibertá económica neoclásica, na que l'individiu, al traviés de rellaciones económiques, algama un nivel de bienestar que supera cualquier discriminación (incluyida la de xéneru).

Nun voi ser yo el que te convenza de les virtúes del feminismu. Sólo te faigo una comparación. Quita muyer y pon llingua asturiana. Quita feminismu y pon asturianismu (nel sen más ampliu y cultural del términu). Agora piensa na nuestra llingua suxeta a la ufierta y la demanda y fai un cálculu a 20 años vista. L'asturianu acabose (y vamos camín d'ello por falta d'intervención pública/política).

Esti mesmu esquema failu pa la discriminación salarial, les cuotes de representación, los programes educativos tendentes a la igualdá de xeneru. Quita la intervención pública y la muyer nun podría nin abrir una cuenta nun bancu... cortesía de la ufierta y la demanda.

Anonymous said...

Menuda ocurrencia la del que diseñó'l cartel. Yo hubiese puesto daqué rellacionao cola cerveza, y puntu, pa evitar problemes:

http://acurti.es/jRh

ayalgueru said...

Hola Olof:

La referencia surrealista a lo de les cuentes de bancos escapaseme, que ye que les muyeres pueden abrir cuentes de bancu gracies a la accion benefica de les admones publiques ? mira si hubiere un bancu que se negare a atender a clientes de del sexu femenin nun te apures que bien prontisimo otru bancu va a aparecer a ufiertar esi serviciu , si totalmente cortesia de la ufierta y la demanda.

El feminismu basau de la igualda entre homes y muyeres nun me tienes que convencer, claro que lu defiendo.

El chiringitismu politicamente correctu (institutos de la muyer, cuotes etc etc) que trata a la muyer comu un ser desvaliu inferior que necesita proteccion especial nunca lu voy subscribir gracies, respeto demeasiao a les muyeres.

Por nun anhadir que por exameplu si preferimos por exemplu por imperativu llegal pa acceeder a un puestu de lo que seya a la fia de Emilio Botin al fiu de la muyer de la llimpieza pienso que tamos faciendo una inxusticia consecuencies de la muy visible mano de les admones publiques. Y nun me digas que ye entos tenemos que tener tamien una couta pa los fios masculinos de la muyer de la llimpieza porque entos nun acabamos ( una cuota pa feos na industria de la moda ? ) ... toos tenemos razones pa sentinos agraviaos por una cosa u otra, los sentimientos son muy llibres pero sabes que ? a homes y a muyeres va-yos muncho meyor y tienen munches mas oportunidaes cuanta mas lliberta ahi, sera que nel fondu nun somos tan distintos comu tu aparentes creer.


De toes maneres La selmana depues de la selmana grande (dende el 14 o el 15 xunetu ) voy tar en Xixon asina que puedes renhime en persona.

MistressAmor said...

Soy muyer y nun me ofende, nun se porque se monto esti san benitu.

Ayalguerin, disfruta de Xixon, yo acabo de volver!

Besinos.

Locations of visitors to this page