15 December 2010

Instituciones fallides d’Asturies I , La Universidad d’Uvieu

Diz el rector de la Universida d’Uvieu que la crise impide la contratacion de nuevos profesores dificultando la implantacion de Bolonia. Esti ye el problema de la Universida d’Uvieu ,,, la falta de implementacion de Bolonia ,,, y esto iguase nun momentin llanzando unos cuantos funcionarios extra al tarren de xuegu ,,, esta ye la conclusion.

Vaya por dios ,,, que dificil ya ingrata la tarea de Gotor, que nun tien los perres adicionales pa salvar de la probitu a un par de queridos y de querides , primos y primes , que tolos catedraticos tienen rulando nel paru o viviendo nel mundiu de los becarios permanentes.

La Universida d’Uvieu na que to estudie , yera una corporación endogámica y corrupta supongo sigue igual.

Titulaciones de 5 anhos (4 n’Europa en les mesmes carreres) cuesten una media de 8 anhos. Los profesores viven na impunidad, con indices de un 10-20% d’aprobaos y los contenios que son mayormente obsoletos o inutiles pa la vida profesional real.

Los profesores y calderalgos son na mayor parte de los casos persones de gran mediocrida professional y personal ensin ningun nome fuera del so propiu circulu de becarios sicofantes , culos gordos que sabiendose seguros na so posicion vitalicia esfruten una inmensa inmerecida autoconfianza, y cuya maxima publicacion ye el llibru de textu propiu (autoeditau) que obligatoriamente tien de mercar la audiencia cautiva ( los educandos ) a precios d’oru.

Nun voy extendeme porque tristes anecdotes hay a miles, pero recuerdo un examen oral con tribunal y totalmente publicu nel que con tola arbitrarieda de la que el tiranu que se siente seguru nel so puestu suspendieron a un alumnu por que “estando tan Moreno no habras estudiado mucho jajajaja” y depues a un gay humillaronlu de tal manera (imitando los sos xestos en cuantes dieron cuenta de la so orientacion) que el probe rapaz abandono l’exame a medies de facelu.

Estos son los profesores y esta ye la mi Universida ... y Gotor ,,, va miagando por perres pa anhadir mas funcionarios a esta gran foguera de pudricion ,,, a mi polo menos nun me enganha.


http://www.lne.es/oviedo/2010/12/15/gotor-crisis-impide-contratacion-profesores-bolonia/1007982.html

4 comments:

Anonymous said...

Va unos díes que nun pasaba pol to blog que siempre m`abultó en forma prestosu.
Vese que conoces bien la Universidá d`Uvieu y la so corripia de pas, fios, primos, hermanos y toa triba de animales d`engorde.
Los caminos d`entrada na Universidá son noxentos por demás, y arriendes dello, el nivel científicu ye risible y vergoñosu.
Cuento que toos tuvimos compañeros de facultá qu`agora tan de profesores que ¡mamina¡, meyor nun falar.
Dalgún día con un pocu paciencia taba bien esplicar como se formen los tribunes pa los concursos de meritu-oposición, y como s`entrampia pa dir entrando por orde y pali que pali respetando eso sí, la xerarquia de la casta.
Norabona pola to entrada. Das nel clavu.

ayalgueru said...

Nun la voy conocer ,,, escapando d'ella cole d'Erasmus y basicamente nun volvi vivir n'Asturies.

saludu

MistressAmor said...

Yo tambien tuve la grandisima 'fortuna' de estudiar n'Universida de Uvieu. Llegame al alma lo que dices ayalgueru, que ganes de escapar tenia yo tambien. Y lo que diz el anonimu:
"Cuento que toos tuvimos compañeros de facultá qu`agora tan de profesores que ¡mamina¡, meyor nun falar". Buenoooo, a pataes de esos, y si meyor nun falar.

L'Universida d'Uvieu siempre se baso nel enchufismo y l'incompetencia - ademas de manera abierta y descara.

Yo alegrome tanto de haber dexao to eso atras ... nun quiero pensar que tuviera empezando ahora ... puff que pesadilla!

ayalgueru said...

Totalmente ,,, nun podria describir con pallabres el sentimientu d'aliviu y lliberta que sintiera al aprobar la ultima asignatura de la mi llicenciatura. El volver a ser duenhu del to destin, el non tener que volver a esi sitiu a tratar con too aquello.

Durante munchos anhos depues tuve pesadilles con ello ...

Saludu

Locations of visitors to this page