12 December 2010

Tara el BpA tamien polos drechos llaborales de los controladores aereos .. ?

El BpA , esperanza blanca de determinaos cuartos del nacionalismu asturianu ... defiende la extension hasta el infinitu y mas alla de les subvenciones a la mina ,,, Igual que la PZOE, igual que el Partido Comunista de Espana (AKA IU), igual que el PP ... igual que el rexime ...


Siempre me repito con esto pero lo de la mina ye demasiao ,,, nun entender que la mina tenia que tener pesllao fai 55 anhos ye equivalente a nun entender nada .. puntu.

La mina y tolo que va con ella representen a la peor Asturies, la de la violencia politica, la de chantaxe de la mafia sindical, la del conformismu, la mediocre y mantenida que mira golando a Espanha pa ver de onde-y va llegar la paga del mes proximu, la de los sueldos non trabayaos, la que enchufa al fiu del sindicaleru na empresa publica mientres la fia de la llimpiadora emigra, la que divide a los trabayadores entre aristocracia obrera y subproletarios, la Asturies que miente y niega la rialida, la Asturies esclava, la Asturies fea, la Asturies que nun toma responsabilida pol so destin,la Asturies del rexime ,,,

http://asturies.com/noticies/el-bloque-califica-de-%E2%80%9Csentencia-de-muerte%E2%80%9D-l%E2%80%99alcuerdu-del-carb%C3%B3n

4 comments:

jesusito said...

tola razón, pero paez que afrontar esti tema coles mires nel futuru del pais nun da votos

ayalgueru said...

y dicir lo mesmo que lo demas tampoco da votos ... pa que votar la copia cuando puedes votar l'orixinal ? ... comu dixo el Lord Buda ,,, "nun fales si lo que vas dicir nun meyora al silenciu" , nun habia necesida de dicir nada ademas, naide taba naguando pola posicion del BpA nesti asuntu.

De toes maneres yo creo que nun medio el calculu electoral, yo toy convenciu que el BpA ta verdaderamente a favor de la extension infinita de les subvenciones a la mina. Ye ademas consistente con otres de les sos postures politiques.


Saludu

paul said...

Por eso Asturias ta cumo tá, cona mentalidá menos competitiva/racional que podes ter nuna recesión. Cumo bien dices, si inda nun entenden qu'el carbon a base de subsidios nun crea riqueza, tan cegaratos. Pero igual ia así de simple: simplemente nun son a reconfigurar la sua ideoloxía p'afrontar cambios. Eso adeica a una especie de suicidiu colectivu, tanto no PP d'Ovidio cumo nos ineptos de la PSOE-FSA.

ayalgueru said...

Efectivamente y ye que hay munchos per ehi (toy pensando particularmente nos miembros del parlamentu asturianu) ,,, que cuando la rialida se amuesa contraria a la so ideloxia ,,, pues que-y den pol sacu a la rialida y puntu ,,, pura adolescencia.

Locations of visitors to this page