02 February 2011

Razones poles cuales tolos que sientan a Asturies deben votar a la Union Asturianista ( URAS-PAS ) en Mayu

Sobre manera los que tan considerando votar al proyectu de BA-UNA.

Lo primero aclarar que yo nun tengo nengun tipu de vinculacion directa con la Union Asturianista o col PAS , nun me paguen nin soy un axente secretu d’ellos :-D, yo voy votar al PAS pero el mi unicu compromisu politicu ye colo que entiendo ye meyor Asturies y el proyectu de la Union Asturianista ye el meyor de toles opciones disponibles pa la nacion, teniendo dicho esto los que me sigais podeis ver que les mis opiniones nun van coincidir siempre col detalle del proyectu PAS (abultame que-yos falta el factor rock and roll , el ser claramente rupturistes col consensu socialmemocrata que domina la nuesa vida publica y de xuru necesiten to sex up tola operacion). Tampoco menos tengo vinculos con nengun otru partiu politicu existente ( mas alla de tener munches amistaes personales que pueda tener equi y aculla) ,,, supongo que podeis llamame un independiente, o mas bien seguramente un poco excentricu ,,, pero seguro que toy interesau nes coses del mi pais.

Los que simpatizais col proyectu de la izquierda asturianista teneis de votar a la Union Asturianista. De toles opciones netamente asturianes ye la unica con posibilidaes reales de tener representacion parlamentaria, amigu llector puedes simpatizar mas cola opcion asturianista d’izquierdes pero cola to cabeza sabes que el proyectu de BA-UNA nun ta maduru y tien 0 pateteru posibilidaes de algamar representacion na casa de soberania asturiana el nuestru parlamentu. Lo patriotico ye lo pragmatico, razones de necesida ye votar a la Union Asturianista. PAS-URAS quedo fuera del parlamentu por bien poco, nesta ocasion podria pasar lo mesmo. El riesgu de quedar fuera polos pelos ye mayor tovia por culpa del efectu Cascos, nes circumstancies actuales el votu al proyectu de BA-UNA va ser puramente testimonial.

El proyectu de la URAS-PAS ye moderau y creyible. Tien la capacida potencial de llegar a les grandes numeros de votantes asturianos desencantaos, entrar nel parlamentu diba ser una plataforma excelente pa potencialmente espardir una cierta manera de ver les coses y con un poquinhin de suerte si les matematiques son favorables podrien llegar a poder condicionar la accion de gobiernu cosa que ya ficieron nos 90 pa gran beneficiu de la vida economica y social del Pais ( llei de usu anyone ? ).

Entiendo el drechu que ampara a toul mundu a votar a quien quiera , por supuesto , pero ciertamente parezme que merecia facer esti comentariu, ehi vos lu dexo.

12 comments:

sonando londres said...

felicitades, esto articulos es muy interesante!

Melquiades said...

Puedo llegar entender que te guste la opción PAS-URAS. EN cualquier casu les opciones de sacar nada de PAS-URAS son menos que 0 patateru. Ya lo teníen fastidiao, pero colo de Cascos nun lo van nin a goler.
Y partiendo d'esa base pidir a l'asturianista/nacionalista d'izquierda mediu que vote a PAS-URAS en cuenta de BA-UNA paezme insostenible.
El tiempu de UAS ya pasó cuantayá, pero, insisto que lo de Cascos cenciellamente lamínalos... y conste que nun me paez bueno pal país que seya asina.
Pa mi lo ideal ye que sacaren diputáu/os tanto UAS como BA-UNA.
Pero esti ¿país? da pa lo que da.

ayalgueru said...

well amigu Melquiades-Olof ,,, sacaren una encuesta post efectu cascos col efectu cascos incluyiu y venien a sacar lo mesmo que nes ultimes, esto ye venien a quedar unos 1000 o asina votos de la representacion. Por consiguiente el mi comentariu.

Un saludu

embaxador nel esiliu said...

Yo ñego la mayor... Nun me paez n'absoluto que'l proyeutu PAS-URAS tenga más posibilidaes que'l de BA-UNA.

Hai una serie de datos oxetivos:
Facer un repasu pela prensa de los últimos meses de si apaez más "PAS" o "URAS" que Bloque por Asturies, ye por demás illustrativo. Claramente, el Bloque tien munchu más impautu mediáticu (ye un fechu oxetivu y contrastable como digo, nun hai que me creyer a min, hai que dir a google) a eso hai que-y sumar que por mor del so diputáu va tener más espacios eleutorales na tele (un equipu de TPA va siguir la campaña y van tener más minutos) y más perrres pa la campaña por mor de les sovenciones públiques pa les fuercies parllamentaries (ye inxustu'l sistema, pero ye lo qu'hai: cuanto más tienes más te dan).

La URAS-PAS presenta a un candidatu que lleva presentándose solu o en conxuntu con otros y lleva perdiendo y amenorgando los votos eleición tres eleición, que ta políticamente quemáu y colos votos en regresión...

Per otra parte, Cascos que tien un perfil de dereches va quitá-y más votos a URAS-PAS qu'a BA-UNA, porque ensin entrar si URAS-PAS ye un partíu de dereches o de centro, supongo que tarás d'alcuerdu conmigo en que, en tou casu, BA-UNA ta más a la esquierda qu'URAS-PAS y el perfil esquierda/derecha de los sos votantes ye mui diferente al de BA-UNA

Hasta ehí'l mio análisis de politólogu que pue xulgase más o menos interesáu, pero como ves, apurro ellementos oxetivos y verificables.

Agora falando como simpatizante de BA-UNA, digo que pienso qu'URAS y PAS tuvieron yá abondes oportunidaes per separtao y xuntos, que BA-UNA nunca tuvo posibilidá de facer una campaña como ésta (dende les instituciones, dende'l parllamentu, etc...), que fizo munchu esfuerzu n'axuntase... y pienso que merez una, anque namás seya una, oportunidá :-)

embaxador nel esiliu said...

Tocante al tema de la encuesta, desmóntola equí:

http://lallinguaapacer.nireblog.com/post/2010/10/31/el-maraviyosu-mundiu-fantasticu-de-les-encuestes-trucaes-y-de-cascos

Una encuesta ensin ficha técnica ye irrelevante y acientífica dafechu... Nun ñego lo que diz la encuesta, nin afirmo lo contrario. Digo que dicir eso y lo contrario ye tan válido uno como lo otro...

Anonymous said...

Pues yo aplaudo la bona voluntá y la fe de los dos.
Vaiga per delantre que con too abultame muncho mas de fiar el PAS que`l Bloque. Nun hai mas que mirar los ultimos tres años. Por otru llanu parezme muncho mas seriu el programa y la forma de pensar del Pas. Lo otro tovia nun se bien de que va.
Yo nun voto. Y digo porque;
Porque toi cansau de ver qu`equi cada un va a lo del.
Porque nun soi dau a castigar, pero esta vez apetezme castigar a los que nun quieren entendese.
Porque 30 años dempues ta claro que lo qu`hai nun val pa nada mas que pa ocupar el espaciu políticu.
Arriendes dello, si non saquen nengún resultau bonu habrá la posibilidá de que dexen el espaciu qu`hai ( un espaciu, nun hai mas ), pa un proyeutu con xente serio, profesional y en condiciones ( que la hay).
Salu.
Lulo

ayalgueru said...

Embaxador entiendo el to comentariu y aprecio la to participacion ... Nun fai falta dicir que aprecio la motivacion que vos empobina ... nesti bloge hay drechu a discrepar y mas toviaa dame madera si apetez ... Poles mesmes yo tamien lo faigo con lliberalida :) ... Vamos tar dacuerdu en tar en desacuerdu nesta ocasion ... Teniendo dicho esto coles mesmes sinceramente deseo-vos suerte nel vuestru protectu. Un Saludu !

Lalo - teniendo dicho lo que dixiste la verda ye que quedar en casa ye un votu de castigu si pero ye un votu de castigu a asturies ... Liberrimamente tu mesmu veras pero viendo les coses comu les ves convidote a Animate y participar somos tan pocos .. Nun podemos entreganos al desanimu. Saludos !

Anonymous said...

Voi facer unos tristes apuntes:

Nun creo que'l perfil de los seguidores de Cascos tengan compatibilidá colos del PAS (nin colos de la URAS de Sergio Marqués).

Cascos pañará votos del PP, y dalgún despistáu. Pero non votos asturianistes (eso SEGURO).

Que Xuan Xosé o el PAS tan mui vistos o tan mui quemaos, ye totalmente homologable a los otros "llideres" o partios. Ye lo hai, y lo que da de sí Asturies. Palacios, Zapico, Llope ... lleven tola vida tamién (con un gran ésitu electoral, como sabemos).

AL bloque, a Palacios, a UNA, al PAS (¡¡incluso a XX !!) nun los conoz nin el 10% de los asturianos. Ye triste pero ye lo que tenemos. Salimos d'esti minusculu guetu y NUN ESISTIMOS.

Pa los del guetu (bien pocos), los de bloque son conocios por sofitar durante DOS llexislatures al reximen xenocida cultural. Nun paez una bona tarxeta de presentación.

Otra tarxeta de presentacion curiosa, son esos que lleven 3, 4, 5 o más proyecto ilusionantes y de futuru nos últimos 20 años, que quieren vender la moto "otra vez" (y llueu falen del roxu).

Resumiendo: PAS-URAS a 2000/3000 votos del diputáu, BPA-UNA unos 3000/4000 votos, AA cerca de los 2000 votos.

RESULTÁU:Un guapu gobiernu de CASCOS y PP en coalición, con una espectacular y asturianisima oposición del PSOE-IU

toos contentos !!!


Pd.: Ayalgueru, ¿Hai dalgún hotel curiosu en London? pa poder llevar a la familia

ayalgueru said...

Hoteles ,,, too muy variao, pa tolos gustos... viviendo equi mesmu nun suelo usar los hoteles de londres entos nun me atrevo a date una recomendacion asina directa ... lo unico que te digo ye que nun tengas mieu de tar a un par d’estaciones del centru ya que puedes igual tar a diez minutes en metro del Leicester square y un hotel con unes instalaciones curioses va salite de perres meyor que otru igual nel centru y funcionando bien el transporte pues tampoco nun tienes problema pa movete pero claro eso son coses que depende del plan que tengais.

Mira yo pa pillar hoteles suelo mirar los comentarios de la xente n’esta paxina que ademas puedes abrete links directamente a toles paxines onde puedes acutalos , seguro te merez la pena char una horina mirando los que hay lo que diz la xente , les semeyes que ellos mesmos sacaron del establecimientu ,,, etc.

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g186338-London_England-Hotels.html


Saludos

Anonymous said...

Gracies Ayalgeru. Rápidu y efectivu, como corresponde a daquién que se baña na realidá a diariu.

A la hora de dir colos fíos, asusten los recuerdos que se tiene de dalgunos "hoteles" ;-)

Sui Caedere said...

Voi más allá, el problema ye negar la realidá (y nun voi poner frases mítiques).

Nun quieren ver que naide quier ser Cuba, Korea, Venezuela ...

Nun quieren ver que nun tenemos la situacion de Euzkadi, o Cataluña, o Galicia ...

Nun quieren oir lo que quier, lo diz, lo qu'opina la xente nel chigre del pueblu (y non na cervecería irlandesa).

Desentiendense del funcionamientu del sistema electoral, de les claves de la propaganda, de como llegar al elector.

Así nun hai manera.

Un último exemplu: Entiendo qu'hai xente qu'odia, que nun ta d'alcuerdu, o que nun-y presta Xuan Xosé ...entiendolu.

PERO....???

Pero quien hai que tenga esa esperiencia, esi nivel cultural, esa hestoria, esi trabayu, esa constancia ... ¿¿quién??

Les coses como son, aprecio a Palacios y tien munches virtues, pero nun ye comparable.

Otra vuelta, nun me digais que cola banda de mangantes, invisibles, y desconocios que tenemos na Xunta Xeneral ... ¿¿nun tien derecho (y merez) Xuan Xosé a tar nel parlamentín??.


Pero ta claro que preferimos el suicidiu.

ayalgueru said...

Efectivamente ,,, miralos equi ,,, nudo o muerte venceremos.

El respetu que al bloque nun-y merez el pueblu asturianu (eses conferencies de prensa col look chachu-jarraichu y mira que ambos dos ya nun tienen eda pa eso, que porten Colunga y Palacios) aparentemente si que lu amerita el coma-andante.

http://merucuxusticieru.blogspot.com/2010/08/memoria-hestorica-i.html

Locations of visitors to this page