13 June 2011

Indignaos , rebeldes pro status quo.

D'unes xeneraciones mozes y menos mozes que creen que se-yos debe daque, un trabayu dignu (traduccion, de funcionariu), una vivienda en propieda (o seya de proteccion oficial pagau pol contribuyente), y una pension tamien estatal, café, copa ,cognac y puru.

La primera mentira vien de cara, democracia real ya , movimientu asambleariu, les asamblees son una forma nada democratica de tomar decisiones nes asamblees nun manda la mayoria, manden los que mas glayen , los radicales frente a los moderaos, la xente tien mieu de ser vistu como un blandu nos gueyos de la muy publica asamblea y na dinamica d'esti tipu de reuniones, la xente tien mieu de votar publicamente escontra lo que percibe ye la volunta mayoritaria del grupu,si hay una asamblea el votu nunca ye llibre . El votu solu ye llibre, o seya democraticu, cuando ye secretu.

Los indignaos un grupu heteroxeneu, per un llau una mayoria de xente que tan gafos porque les coses na vida nun-yos van tan bien comu desearien (quien nun tien razones pa quexase?), esta mayoria son los notros tiempos nomaos companheros de viaxes o tontos utiles y los lideres del movimientu, mozos pero experimentaos operadores politicos de la izquierda alternativa que utilicen abusen de la inocencia d'un grupu de persones instrumentalizando el so encastronamientu pa los sos fines, ye una maniobra grosera y evidente.

Cuales son les reivindicaciones politiques del lideralgu indignaos, casualida, casualida, puntu per puntu, demandes calcaes de la llista de los reis magos de la Izquierda Unida liderada pol paleocomunista Cayo Lara, dende la reforma de la llei electoral , reivindicacion historica (y nun toy diciendo que seya inxusta cuidao) de la coalicion comunista, un poco de demagoxa, la defensa del "modelu social" , esto ye el mercau llaboral ultraintervencionista responsable de que Espanha tanga un subsaharianu 20% de paru, pues a los indignaos parez-yos poco, quieren mas ... dicen debesenos daque ,,, escaecen que los que deberien pagar , los "otros" nun son na so mayor parte banqueros millonarios, los que paguen "LAB Artem centrum", les prexubilaciones y el cristo que lo fundo son los impuestos de los pequenhos empresarios y de tola xente que trabaya por cuenta ayena y ganando poco, paguen muncho.

Ta muy bien pidir que se cumplan les lleis y glayar escontra la corrupcion, ta muy mal facelo mientres se pasen pol forru de los coyones la llegalida ocupando indefinidamente a la fuercia espacios publicos, impidiendo a otros el llibre y pacificu esfrute d'esos mesmos espacios publicos.

Un poco el vieyu y fedorosu cocktail del socialismu eternu en tolos sos sabores del azul mahon de la falanxe al rollu-porru-Manu-Chao, l'arcaismu ibericu de tola vida, pa eso nun facia falta montar una Villa Caxon na Plaza del Sol.

Un indignau avant-le-garde




Los antipolitica tienenlo claro, la solucion pa los problems que nos traen los politicos solo puede ser una, paradoxicamente, mas politica, mas gobiernu, mas socialismu, especialmente si ellos pueden remanalo en publica asamblea "en nome del pueblu".

3 comments:

Xuacu said...

Ayalgueru, tengo mieu que la distancia nun te permite ver lo que ta pasando. Les asamblees de les places son tan opuestes a lo que comentes como lo blanco a lo prieto.

Cuando tengas ocasión de venir pel país, avérate a una plaza y tómate el to tiempu pa escuchar y ver, o pa dar a la parpayuela con daquién. Quita los prexuicios y verás que lo que ta pasando ye un cambiu tan fonderu que, por fin, pue llevase munchos de los males que cites.

Un saludu

ayalgueru said...

Hola Xuacu ,,, los comentarios criticos col post orixinal siempre se agradecen.

Mira yo entiendo que exista un ciertu ambiente de fraternida entre dellos de los manifestantes y que hay bien de xente bien intencionao, les revoluciones siempre devoren a los primeros revolucionarios y siempre traen tiranies.

Lo del 15m ta basicamente llevao por astutos operadores de la izquierda alternativa (llease extrema) cola complicida del PSOE que fai dexacion de les sos funciones y nun fai cumplir la llei siempre y cuando los que tomen les cais den mas madera al PP que a ellos , totalmente parez l'entamu d'un moviemientu piqueteru ( o seya la banda de la porra ) a la arxentina n'espanha, seto ye puru facismu, roju o marron dame igual, mete mieu.

Los ataques violentos a la apertura del paralmentu catalan o valencianu cases de la democracia catalana y valenciana , o al alcalde de madrid al que fuero a acosar a la so casa, independientemente de lo que pensemos de los llexislantes esos ataques son pura kale borroka merecen el maximu castigu dientru de la lleis existentes. Y nun me val dicir la excusa que solo son un pocos extremistes los que lo ficieron , esto nun ye excusa. Momentu de tirar pa casa enantes de que esto acabe mal de verda.

Mira Xuacu nun hay otra revolucion positiva que nun seya la de llevantase tolos dies, trabayar en serio y buscase una vida meyor ca un a la so manera pero respetando el espaciu , la vida y la propieda de los demas, tien menos glamour que facer revoluciones nes barricaes pero nun hay otra.

Un saludu candial !

Anonymous said...

Ayalgueru teo que dicite que nun tienes ni idea del tema, la xente sal a la calle porque quier, nun los cordina naide, tamos fartos de políticos mangantes que enriba nun trabayen namás que pa ellos, non pal pueblu, los violentos son cuatro (y no perroflautas precisamente)que nun pinten nada nel movimientu...el 15m y el 19j taba lleno paisaninos y guajes, mozos con y sin trabayu.... rediós paez mentira que pienses así

Locations of visitors to this page