06 August 2011

Iberia en Asia , Macau

Yo comu buen Asturianu soy fans de Portugal , pais hermanu espiritualmente del nuesu ,,, la unica nacion del mundu recordemos onde l'asturianu ye llingua oficial pero ademas por mi otres coses, del fado al bacallhau ... Puxa Portugal ! Por eso tando en Hong Kong y tando solo a 40 minutos en ferry de la bella Macau ya taba tardando la visituca.



Ademas de los increibles casinos una de les coses que mas me presto ye ver comu tratan de conservar la presencia de la llingua portuguesa en Macau el portugues ye oficial y tolos lletretos tan nun prestosu billinguismu chinu portugues y pesi a que la fale tan poca xente yo que siendo del bable simpre tengo la oreya abierta senti una conversacion en portugues entre dos macaense ,,, Ademas xinte unes sardines a la plancha que parecia que taba en candas ! que mas podemos pidir !





































1 comment:

MistressAmor said...

Que guapes les semeyes Ayalguerin. Echasete de menos nella web, pero claro andes ocupau visitando paises exoticos y tal ... jajaja. Espero que tes pasandolo bien en Hong Kong y que nun sea too trabayar aunque teniendo en cuanta que andes por ahi de sardines a la plancha paezme a mi que tas pasandolo en grande. Besinos.

Locations of visitors to this page