30 September 2011

Cuestion de clas o mas bien falta d'ella



Atopo nel mi buzon lo siguiente , facer click pa velo bien, una misiva de la empresa que mantien les arees comunes ,,, bien el titular "usu abusivu de la ducha" en los habitaciones de cambiase yo inmeditamente camente que daquien , polo menos, se cagare dientro la ducha.


Pero non, lleendo nun testu flipante que nun taria fuera llugar na sudrafica del appartheid resulta que el terrible usu abusivu consistio en que una (o varies ) empleaes domestiques, presumiblemente filipines o indonesies asina sedrien identificaes, usare la ducha del area de cambiase pal ximnasiu y entos una "residente" , polo visto les muyeres que viviendo nel edificiu dediquense llimpien y pesie a vivir equi nun son "residentes", reporto el "abusu".


Prestariame pode-y dicir a la "residente" dende la mi condicion de "residente" con drechu a ducha que si tanto-y molesta la presencia fisica de les empleaes domestiques igual tenia que probar a facer les tarees de la casa ella mesma o el so home, pero non igual resulta que son un poco gochos, con ducha o ensin ella.


Comu nun voy poder facer eso conformome con manda-y un strongly worded letter a la empresa de mantenimientu que la verda ye bien poco.


1 comment:

Anonymous said...

Nuevu blog: http://elregionalismoastur.over-blog.es/

Locations of visitors to this page