12 September 2012

Asturies decadente ,,,

Congrega la nueva espanha a 8 "jovenes" ( varios pasen la cuarentena) y ye que nesta asturies xerontocratica cualquiera pasa por mozu ,,,  expertos asturianos pa que den el so dictame de la nuesa situacion ... conclusion de estos sabios ye que pa que Asturies seya rica tien que tener munches empreses que creen muncha riqueza y puedan pagar sueldos acordes y tal y cual, tolos topicos mas politicamente correctos y fatos ,,,  lo cual ensin desplicar  comu llegamos a esa situacion ideal ye tanto comu dicir que pa ser ricu lo que fa-y falta ye tener munches perres y quedase cola arguyosa satisfaccion del que acaba de descubrir el misteriosu sentiu de la existencia ,,, ah ! yo si que marco el devenir cultural ya intelestual del nuesu tiempu ah !!!

Y quien son los 8 sabios apostoles del emprendimentu provechosu privau y tal y cual ,,, 5 viven de un sueldu publicu directamente o indirectamente ... otros dos medio medio y solo unu ciertamente ye un triunfador con toles de llei.

De verdad nun hay 8 homes (o muyeres) que verdaderamente valgan de roles models intelixentes y con idegues , con coses con que cuntar con proyectos de futuru, dellos tovia nun llegaron pero van triunfar, seguro folgau llector uste tamien conoz unos cuantos.

Porque la nueva solo se-y ocurre tirar de burocrates ,,, de verda nun damos pa mas ,,, yo con tolo pesimista que soy si veo un Asturies meyor.

 

-------------

 

Asturias, la nueva frontera

 
Ocho jóvenes expertos asturianos perfilan un diseño de región para superar la crisis, que habrá de pasar por la internacionalización, la coordinación del área central y una reconversión política
 
13:29
VOTE ESTA NOTICIA






 

 
La Cruz de la Victoria, en los puertos de Marabio de Teverga. | miki lópez



 

 

Javier García
Economista. (Avilés, 1977). Socio fundador de la consultora Instituto CIES. Especializado en proceso de innovación y consultor de empresas en ese campo. Ex asesor de la Consejería del Economía. Vive del pagador d'impuestos, la tal consultoria con casi total exclusivida fai proyectos pa administraciones y empreses publiques diverees.

José Antonio González
Geógrafo. (Tolivia, Laviana, 1984). Premio fin de carrera al mejor expediente. Es agente de desarrollo y colabora en la ganadería familiar. Elabora su tesis sobre los modelos de gestión del territorio. Concedo-y el beneficiu de la dulda, la ganaderia familiar ye un trabayu de verda, lo otro sabe dios, la so consolturia (la investigacion llevome 30 segundos en google) parez facer un trabayu real, tien dellos logos de instituciones publiques na so web pero in dubio pro reo.

Miguel Presno Linera
Jurista. Nacido en Vegadeo. Es profesor titular de Derecho Público. Está especializado en representación política, partidos políticos, derecho de asociación, extranjería e inmigración. Vive del pagador d'impuestos. Funcionariu.

Alejandro Blanco
Licenciado en Administración y Dirección de empresas. (Gijón, 1973) Diplomado en Empresariales. Responsable del área de formación de la Federación Asturiana de Empresarios (FADE). Vive del pagador d'impuestos. Burocrata d'una organizacion sostenia por fondos publicos.

Jonás Fernández
Economista. (Oviedo, 1979). Licenciado en Economía por la Universidad de Oviedo. Ejerce como director del Servicio de Estudios de Consultoría Estratégica Solchaga, Recio y Asociados.Concedo-y el beneficiu de la dulda pese-y a trabayar na consultoria d'un exministru (cuantu del trabayu de esi gabinete depende de influencies, pasaos favores y tal y cual).

Fernando Rubiera
Economista. Profesor titular de Economía Aplicada de la Universidad de Oviedo. Coordinador del Laboratorio de Análisis Económico de la Universidad de Oviedo (REGIOlab). Vive del pagador d'impuestos. Empleau publicu.

Tom Fernández
Director de cine y guionista. (Oviedo, 1971). Dirigió las películas «La torre de Suso» y «¿Para qué sirve un oso?», además de trabajar como guionista para series tan conocidas como «Siete vidas». Bien esti si merez el mi respetu. Llaborse una carrera profesional de munchu exitu nun sector hipercompetitivu, un trunfador que merez el nuesu reconocimientu.

Vicente Domínguez
Filósofo. Vicerrector de Extensión Universitaria de la Universidad de Oviedo. Profesor de Filosofía Griega y Helenística y de Filosofía y Cine. Vive del pagador d'impuestos, funcionariu.

No comments:

Locations of visitors to this page