31 May 2007

costa rica , el ministru , el panfletu "el pais"

Que un ministrin en centroamerica se dedique la demagoxa lacrimoxena nun debia ser noticia en primer llugar pero bueno

Esti paisano parez ser que renuncio a durmir una nueche nel so xale del luxo co la so muyer finlandesa ( asina lo describe "el pais" que glamour ) pa pasar una nueche colos probres d'un barriu perifericu de la capital. Esti politicu ta proponiendo un impuestu a les viviendes de luxu pa dedicar estos fondos a la construccion de viviendes de proteccion oficial. Facia meyor tratando de aprobar el tratau de llibre comerciu colos usa ,,, les reformes economiques y la liberalizacion de la economia , una y otra vez se prueba que sin les uniques medies que creen riqueza , si de verdad quiesiera meyorar la situacion de los probes ... en fin volvamos al articulu ,,,
http://www.elpais.com/articulo/internacional/ministro/vivio/miseria/noche/elpepuint/20070531elpepuint_4/Tes

Merez la pena lleelu completu ente otres perles diznos el peri-progre. ( periodista progre )

"El nuevo canon, llamado "impuesto solidario" por algunos o "impuesto a las casas de lujo" por los menos correctos, pretende financiar la construcción de hogares" a ver , llamar a a un impuestu a les cases de luxu "impuestu a les cases de luxu " ye menos correcto que llamalo "impuesto solidario " ah claro que todos los impuestos son solidarios ,, sobre too colos politicos que los recauden , parezco bobu.


"El crecimiento de la desigualdad en Costa Rica, sin embargo, sí sigue el ritmo latinoamericano, afectado por la prácticas de consumo que permiten que se vean caros equipos de sonido en los cuchitriles que el Gobierno pretende erradicar." el pensamientu progre ye tan dominante que nin se molesten lleer estes tonteries enantes de publicales. La loxica permite concluir que los caros equipos de soniu pertenecen a les mesmes persones que viven nes chaboles entos .. onde ta la evidencia de desigualda na so sentencia ? en cualquier casu si tienen estos caros equipos de soniu puede querer dicir dos coses , A) que los equipos son mas baratos que antes o B) que estos probes chabolsites son menos probes que fai unos anios y agora pueden permitiselo. En cualquier casu parez que esto fastidia-y al peri-progre que diz preocupase poles mases hambrientes costaricenses.

Ye lo que hay ,,,

No comments:

Locations of visitors to this page