02 June 2007

Dende que vivo cola moza ya nun soy el que yera ,,




ye lo que hay ,,, toy fechu un pesu lixeru de la peor especie. Nun valgo pa na ,,, el casu esti vienres quedare colos compis del trabayu anterior ( marchare en septiembre 2006 ) y sigo en contactu con ellos. Tanto me prestaba trabayar nel sitiu anterior que toy maniobrando pa ver si se puede volver ;-) el mio trabayu nuevu ye excesivamente "corporativu" y yo soy de otra materia. Soy un asturianu de tratu amistosu pero directu , taba mas a gustu nel mi trabayu anterior nuna posicion mas operacional y onde podia desendolcar los mis talentos y les mios debilidaes ensin esmoleceme n'excesu de burocracies o de conspiraciones d'oficina ( lo xusto ! ) si non mas bien de dexar el trabayu fechu y ya ta.


Pero bono nun ye l'interes en volver lo que llevo a face-yos una visitina si non les ganes de tomar una copina colos que son amigos mios. Lo dicho , a les 5.02pm paseme pol mi pub favoritu The artillery arms ( vease la semeya d'enriba ) , sitiu de tantes memories ay ! lo dicho dende que vivo cola moza nun soy el que yera , depues de unes 7 pintes de discovery ( un clasicu del branu muy recomendada ) puseme malu , como a les 9.30 pm. Un rendimientu muy probre , yo que tengo sio tan grande nel campu les borracheres. Les coses como son y ye que toy muy desentrenau dende que nun soy home solteru ay ! . Pero bono una sesion curiosa de entrenamientu pal fin de selmana que voy en xunetu al mio xixon del alma.

Saludinos



No comments:

Locations of visitors to this page