02 June 2007

Prensa inglesa , una introduccion




Prensa “seria”
The Daily Telegraph

Muy de dereches , supongo que podriamos comparalu con la razon o l’abc ( el de antes). Tamien conociu como torygraph ( los tories son los conservadores ). Nun fai un secretu de les sos tendencies politiques. Ferozmente antieuropeu. N’otres palabres faen lo que diz la etiqueta. Periodicu favoritu de los vieyos repunantes. Ye el mas vendiu de tolos broadsheert ( prensa seria )

The Times
El mas famosu de tolos periodicos britanicos , mas bien conservador pero nunca tanto comu el torygraph , vistu comu el periodicu del establishment. Con muches salvedaes esti puedo comparalu a “el mundo”.Munchos articulos de opinion , munchos d’ellos escritos por xente encantada de habese conocio a si mesma , nun hay periodicu perfectu.


The Guardian

De izquierda , el periodicu progre por excelencia , lleenlu los estudiantes , los trabayadores sociales , mayestro , progres ricos que se creen ilustraos y jipis abraza arboles. Estos son pro europa ( mas o menos ) , a favor de los “derechos sociales” , a favor del multiculturalismu y del estau del bienestar. El paquete enteru , eso si tengo que reconoce-yos que una vegada llanzaren una campanha muy simpatica pa perdir la abolicion de la monarquia , mas o menos comu cuando la codorniz y declaro la guerra a inglaterra . El que yo lleia cuando yera un progre ye lo que hay. Podria comparalu con “el pais” pero diba ser demasiao insultante pal guardian aunque tengan momentos nos que me recuerden a la gaceta polanquista.

The Independent
De centru izquierda. Ye el mi segundu favoritu esti puedo lleelu ensin poneme malu. Comu el nome indica bastante indepentiente muy proeuropeu. Menos de la izquierda canonica y santurrona que representa el guardian.

The Financial Times
Especialista en temes economicos ( prensa salmon ) pero con noticies xenerales. El mi periodicu favoritu con diferencia. Politicamente non partisanu nun apoya abiertamente a nengun partiu pero con una llinia editorial favorable ( en llinies xenerales ) a la lliberta economica.

Tabloides ( prensa amariella )
The Daily Mail

Populista dereches. Dos tipos d’articulos , el primeru los articulos dedicaos a la glorificacion pelotera y vergonzante de la clas media y los sos valores , el segundu la indignacion ante tolo que tien que ver col mundu modernu. Xenofobu , populista al extremu. El mas detestable de tolos periodicos britanicos con diferencia na mio opinion. Pero pasemos a les otres xoyes de la prensa populista.


The Daily Express
Pareciu al mail pero una migayina menos extremista.

The Sun
Historicamente de dereches agora sofiten al laborismu. Esta puxarra ye el periodicu mas vendiu de inglaterra. Considerau el periodicu de los repartidores con flagontea y de la clas trabayadora con poca educacion. Una muyer en topless na so paxina 3. Populista y quasi-xenofobu a menudo.

The Daily Sport
Contrariamente a lo que indica el so nome ye un periodicu de tetes , tetes y mas tetes. Nun tien conteniu nengun en noticies.

5 comments:

Anonymous said...

Qué coses fai la resaca. ¿Da munchu secañu la Discovery?, nun la conozo... pero si dacuando paso por London tomarela a to salú ;). Ta bien el repasu que-y faes a la prensa... namás una salvedá, siempre tuvi al Times como lo que llamábase enantes 'prensa de referencia', diarios con uno preseos de calidá mui por enriba la media y que se-yos supón un precuru mayor pa colos conteníos. Por eso nun sé yo si comparalo col Mundo ye mui afayadizo. Yo más bien (evidentemente nun lo compro a diario) paezme más na llínia tradicional de gran prensa europea de La Vanguardia y, con reparos, el ABC. Tamién El País de los primeros años, pero ye que yá calló na carrera lloca pol llector militante... y no.
Tocante al ranking d'Allianzo... buff, namás nos val el consuelu de ser ''blogues de referencia'' jeje. A lo meyor si entamamos a colgar tetes y tetes...

Anonymous said...

Coime, se me coló la elle en calló. Que burru soi, vilo agora.

ayalgueru said...

vas tener razon por eso dixes con salvedaes ... pero si the times tien poco que ver con "el mundo".

Eso si , por falta de meyor alternativa , reconozome llector del periodicu de PedroJ , comu desgraciadamente nun me traen "la nueva" o "el comercio" , los fines selmana que voy al centru suelo mercalu. Les tristes alternatives son "el marca" ( y agora que toy desenganchau del furbo paso ) o "el pais"

Stewie Griffin said...

comentario offtopic:

Es un placer conocer a otro liberal asturiano, así sumando ya somos más de los que yo pensaba. Es una lastima que vivas fuera.

saludos, voy a enlazar tu blog a Matar a Lois (Hoy he decidido volver a abrirlo).

Anonymous said...

Prestoume el tou repas de la prensa britanica. You tou en Washington, pero tuviera ehi en Londres la selmana pasao ya merquei L'Independent ya'l Times. Los dous camudaron abondo agora que tienen esi nuevu formatu, que ia feu a matar (paecense al Bildzeitung aleman). Nel Times quedei ablucao un pouco polo llixeru de las noticias. Nel Independent pol amestau que faen de prensa mariel.la ya noticia seria. Que-ys pasara pa que camudaran el formatu? No cincante al Guardian, prestoume esi comentariu que fixeras de 'esquierda santurrona'--ties tola razon. A ver si espabilamos una migaya n'Asturies de lo mesmo, porque el que me diga a mi que Areces ia 'esquierda' nun hai mas que-y retrucara que mas bien ia la 'esquierda mafiosa'. A tolos los que pensamos, tienenmos esiliaos d'Asturias (economicamente). Interesting blog--keep it up!

Locations of visitors to this page