06 June 2007

Desgracies ...

Ayeri fuera un dia muy guapu , taba muy soleyero , depues de trabayar la mi moza que trabaya nel centru desplazose a encontrase conmigo a onde trabayo yo ( nel canary wharf el centru este ) y decidimos tomar una cervezina enantes de tornar pa casa , non aprovechar los dies de sol equi ye pecao porque nunca nun sabes cuando va ser el siguiente. Tuvieramos nun pub muy prestosu cerca del london bridge na parte de arriva ,, viestes al thames , muy guapu. La parte de arriba puedes reservala pa eventos privaos , pasoseme pola cabeza la idea de reservalo pal mi cumpleanos en noviembre , ye un sitiu agradable , la idea fueseme cuando tamien pense que pa la xente que conozo un desplazamientu de 10 minutos en tubu supon-yos mas esfuerciu que facer el paris dakar en madrenes y disfrazaos de pinguin.

Nun sintiera ambulancies ni sirenes , nun sintiera xente llorando , nun viera sangre o cristales petaos de lluna de coche.

Esta manana al salir de casa pa trabayar , a 6 metros de la puerta de mi casa , vilo. Dos osos peluche , unu sentau , l'otru tumbau col focicu vueltu pal suelu, los dos al borde de la acera , unes flores. Equi ye la manera que tienen de recordar a daquien que se tenga matao nun accidente. Nun se quien seria el nenu , ni de quien , equi ye poco frecuente tener tratu colos vecinos. Pero guei nun me dexa el pensamientu de que ayer morriera un nenu a la puerta de mi casa ...

2 comments:

la_filologa said...

Ye verdad, a mi pasome un par de vegaes n'irlanda lo de ver un ramu flores nel sitiu donde alguien morrió d'un accidente. A mí, será porque to la vida viví en un barriu obreru donde tos nos conocíamos, pero eso de no saber ni quien ye el tú vecinu, que siempre pasa por los paises anglosajones, nun sé, nunca acabé de acostumbrame.

ayalgueru said...

tienes tola razon , yo soy un asturianu de la clas trabayadora tamien y , les coses comu son , la relativa indiferencia y ek desconocimientu de los vecinos son agora ya un cosa de la vida.

Como diria una ex-moza mia ,, Y qye facer ?!?!?!

Locations of visitors to this page