28 June 2007

De vuelta a casa ,,,

de vuelta a casa .. ye lo que hay gracies a dios esta vegada voy quedar un mes enteru en Londres enantes de viaxar otra vegada.

Viaxar colos que trabayen conmigo ye una prueba de fortaleza de caracter ... en fin. Lo unico bono que el trabayu salio mas o menos bien aunque tuviera enforma estresau a mediu camin , nun tando seguru de si diba poder acabar la mio parte en condiciones de calida decentes nel tiempu estableciu pa ello.

Creo si tengo suerte que nesti mes voy tener que facer una mision d'un par de semanes nel edificiu onde trabayaba enantes , onde tan los mios collacios , toy poniendome en movimientu a ver si tengo manera de volver al mi trabayu anterior , nun se si va poder ser. Toy fartu del viaxamientu internacional , ye una peste , sobre too si la xente cola que vas son unos atorrantes pero bono ya me val de quexame.

Quier la mi moza llevame el sabadu al mercau del pescao de billingsgate ( una mercau de pescao fresco a mediu camin d'una rula y de la plaza del pescao , la antigua pescaderia municipal ) creo que tengo falao d'ello nun post anterior pero abren namas de 5-8 manana lo cual obligame a llevantame a les 5 de la manana o seya que mas bien tarrezo d'ello ya veremos.

Aparte de esto poques mas novedaes ,,, mas temprano que tarde tare posteando de los ultimos llibros que tengo lleidos !

Toy pensando en dir poco a poco incluyendo nel bloge un recetariu de comida tailandesa en casa ye lo que cocinamos casi tolos dies ,,, Ye una bona idea ? Supongo diba ser el primeru el llingua asturiana :-D dalgunos de los ingredientes ( los curries ) diben ser dificiles sin non imposibles de atopar n'asturies pero pueden serguro mercase online si daquien tuviera interes. Bono a ver como va yendo ,,, ye solo una idea ...

2 comments:

Anonymous said...

Pues va ser verdá que quien viaxa davezu por trabayu acaba hasta los mismisimos. D'entrada siempre pienses en lo guapo de tar viaxando, la esperiencia y demás, pero llueu toos acabais igual. Va ser verdá, anque a min nun me tarrecería per una temporadina... nun sé ;)
En cuantes a lo del recetariu, nun taba mal. Dacuando busco recetes pel internet y, si nun atopo lo que hay, invéntolu. (Ye como los tomates verdes mexicanos, los mesmos de la peli na que los facíen 'fritos', paez mentira, pero equí nun los hai, namás los atopé pel internet).
Otra cosa, si vas, has cuntar qué pexes s'estilen per ellí. Por tradición familiar tengo una afición que ye mui de xubiláu, que ye dir dacuendo per una rula y ver l'ambientín. Nel último viaxe que fice, a Estambul, prestóme ver cómo furrulen ellí pa la primer venta de pescau, y lo muncho qu'aprecien la xarda o la chopa, y abluqué al ver barbada y virreis nel mercáu en Viena. (Esto ya paez 'posts dedicaos').... Un saludu.

ayalgueru said...

debo reconocete que nun yo cuando vamos vamos en plan comando a mercar un par de coses entos tampoco paseamos muncho ,, digote que ye un sitiu poco de paseo porque ye mas bien d'urxencia ( esto cierra a les 8am ) merca o marcha !

Vi merluces , vi pixin , vi bacalao fresco , si hay xarda nun tengo visto chopes :)

Locations of visitors to this page