15 May 2007

El plenu empleu va a llegar !

http://www.elcomerciodigital.com/prensa/20070515/politica/caldera-fija-anos-plazo_20070515.html

Vease en la noticia del comerciu. Segun el ministru vamos llegar al plenu empleu en 4 anios. Mamina l'alma muy llargo me lo fies ,,, porque segun el periodista «con la creación de 7.000 empleos cada día», a ver ,,, 7000 al dia ,,, 210.000 al mes ,,, digo yo que en tres meses , con 630.000 empleos mas nun taremos muy llonye del plenu va a llegar pa finales de xunetu comu munchu ! nada de esperar 4 anios !

Quiero suponer que el ministru dixo que los 7000 empleos al dia yeren nel conxuntu de espania ,,, supongo ,, pero esto el periodista nun lo diz ,, que nivelon el de periodismu asturianu , unos cracks casi comparables a la nuesa clas politica.

De toes formes lo que querria dicir el ministru ye que en cuatro anhinos , con 80000 emigraos mas la poblacion activa a acabar desapareciendo dafechu y ye claro que ensinde demandantes d'emplegu nun puede haber paru ... ye llistu caldera. Poco llistu el periodista genuflexu que nun lu pon en evidencia depues de dicir eses tonteries y poco llistos los que lu votaren y van volver votar.

«Asturias ha dejado atrás esa época y hoy es un ejemplo en sus políticas activas de empleo» vamos da-y la razon , ye verda , asturias adelantes y planes piles tolos del mundu , activida economica xeneradora de empleu real ,,, muy poca.

Economia asturiana progonosis negativa.


"ley que reconocerá el lenguaje de signos y atenderá " menos a a la llingua asturiana que nun existe ,,,

Segun el periodista diz caldera que " ley de dependencia que, reitero, cuesta mil euros de media a las administraciones " Otra mentira progre , eses politique nun-y cuesten a les administraciones , que, recordemos , nun tienen perres propies que aparezcan maxicamente ese politiques nun son gratis , sufragamosles tu y yo via impuestos.

Tamien diz el periodista que caldera acusa al PP , de que les politiques sociales" siempre han contado con el rechazo del PP: «Sólo les importan ellos mismos. Les dan igual los ciudadanos y los ciudadanos»."

Eso mesmo los ciudadanos y los ciudadanos , a sensu contrario debemos suponer que el PP si se debe de preocupar poles ciudadanEs ... mira tan machistes al final nun son.

2 comments:

Anonymous said...

Vamos camín del plenu empleu, eso ye verdá, gracies a la maxia de los datos del Sistema Público de Empleo. Mentir nun mienten, namás falsean, que ye de lo que viven el ministrín y demás. Naide nun me quita de la cabeza que quél númberu de contratos llaborales nun medra al empar que desciende el númberu de demandantes. Ye fácil facer el cálculu y lo mesmo póngome a ello. De mientres, siguimos lleendo titulares.

ayalgueru said...

tienes razon , y ye que en cualquier casu les estadistiques del inem son un cuentu. Lo que val y ta reconocio internacionalmente son les estadistiques de la EPA.

De toes formes a mi lo que me fadio ye que el perdiodista lo tragre too ensin retrucar. La naturaleza servil de la prensa con respecto a los politicos y los poderosos dame mal.

saludinos

Locations of visitors to this page