12 December 2007

Afaya-te tas en Areces-Landia ,,,


Areces , areces y mas Areces ,,,

De les 4 noticies de cabezera de la edicion dixital del comercio , 3 ... el 75% son relacionaes col presidente de la comunida autonoma ,,,

La dependecia del poder politicu ye brutal ,,, que ye que nun pasen n'asturies mas coses que lo que Areces diz , lo que opina , lo que nos manda facer ,,, ?
Por cierto ,,, notese que dos de los titulares unu al llau del otru entamen "areces afirma" que ye que ni pa un diccionariu de sinonimos tienen ...



3 comments:

Anonymous said...

El mio regalu de nadal: http://www.siero.com/pingarates/?p=270

Lluis de Turiellos said...

Tolos poderes a coru (políticos, medios de comunicación, económcos...) encamentándonos de les llaceries de la prórroga. La preba más rescamplante del comiciu que ta istaláu n'Asturies. Democracia virtual.

Anonymous said...

Buf, a min prestame asgaya esto de que nun aprobaran PP ya IX-Bloque los presupuestos 2008. Ta la Migoya na tele que paez que-y sal fumu pula oreyas, tal Vigon (FADE) amenazando con recesion, ta Fernando Lastra (el mafiosu de Cangas/Narcea) dando lleiciones de etica-pedagoxica al mundu enteiru (ia que nel PSOE asturiano son 'cosmopolitas').

En fin, que paez que chegou el tsunami de la realida a Asturias ya manana ia'l Day After. You pa min que nun aprueben los de 2009 tampouco, que asina quedaran sin trabayu los que tuvieron desaniciando la economia d'Asturias hai mas de 70 anos (Franco + Areces).

Locations of visitors to this page