26 April 2008

la diferencia entre la razon y el sentiu comun ,,,,



ye un tema eternu , la razon y el sentiu comun. La especulacion intelectual y el empirismu ,,, europa continental ( francia , alemania et all! against england ... Descartes vs John Locke ) ... dos maneres de ver el mundu !





Pa que digan queteo prexuicios o que soy partidariu del topicazu , taba ayeri na casa publica ( el pub ) con dos collacios ingleses , y vamos reconocer pa ponevos en contestu llevabemos varies pintes enrriba ( unos tres llitros de cerveza per head ) ,, les coses comu son y comu sucede nestes ocasiones entamaremosla colos temes mas diversos ... unu d'ellos el mas sonau los huevos ,,, non los coyones ... non , non .. los huevos tal cual ,,, vease la semeya de la esquierda a efectos ilustrativos ...



lo dicho ,,, nun soy capaz de recordar pero ye bien posible que tuviera falando de les espiches lo que son y lo que se fae n'elles. Y salieron los huevos cocios ,,, igual nun foi por ello pero yo recuerdome falando de les espiches ,,,

En fin que me distraigo ,,, el casu ye que falando d'ello Sr Jones , amigu miu , parez europeu nel peor sentiu de la palabra , racionalista en vez de empirista elli , diz ... joder yo soy capaz de comer facilmente un huevu cociu en 60 segundos ,,, resulta evidente ,,, nuna hora puedo comer 60 huevos. Sr Hamilton y yo mesmu mataos de la risa.



El casu ye que yo tenia un previu compromisu colos dos mesmos reprobates , esta nuechi , asturianu comu soy , apareci na taberna con 60 huevos cocios nun calderu ,,, Sr Jones , el que borrachu comu una perra taba covenciu de comer 60 huevos nuna hora volviose empirista ,,, nun los quiso comer ,,, nin siquiera lo intento ,,, sera cagayon !


y yo agora que faigo colos 60 huevos ,,, ?

No comments:

Locations of visitors to this page