08 April 2008

Realismu maxicu ,,, en Londres tamien ,,,

Mira que solo llevo unos dies de vuelta a casa pero nada ,,, parez que debo de atraer lo raro ,,, ye el mio destin ,,, o sera que pongo demasiada atencion ?

Tengo un trabayu nuevu , entame fai un mes na mas ,,, ta en casa dios , basicamente tengo que garrar un tren dende mi casa nun suburbiu nel este de Londres ,,, a waterloo ... depues otru tren a otru suburbiu nel suroeste de Londres ,,, give or take 1.45 h each way ,,, dos vegaes al dia ,,, la de mi madre ,,, pero bono que me pierdo ,,, volviendo a waterloo dende la mio oficina veo nel fin de uno de los andenes nel mediu a un vieyu gordon ,,, sentau no que parez una tayuela ,,, muy piquinhina ,,, muevese el tren ,,, otru vieyu en medio del anden ... y depues otru ,,, y digo yo pero esto que ye ,,,la mi imaxinacion desbocada entrugome abandonaos pola familia que va de vacaciones o seran pervertios que van ensenhar la pirula a la xente que va nos trenes ? veo un cuartu vieyu ... lleva prismaticos ,,, misteriu resueltu ,,,! son trainspotters ,,, ( mira-trenes ) teniendo en cuenta que los trenes de cercanies son mas bien poco glamurosos y son toos iguales parez que nun-y veo muncha gracia al asuntu ... supongo que ye un exemplu de british eccentricity.

----------

Ayeri subiendo la cuesta pa casa y mira que ta fresco ,,, enfrente de una casa ,,, casi a escures hay poques lluces na cai .. el solu ,,, un puntu con faldeta vistiu de escoces ,,, con una gaita ,,, yo flipo ... entrame la curiosida pero nun falo con el porque ta claro que el paisano ta nuna mision ,,,,entama a tocar la gaita ,,,necesita meyorar pero pon-y pasion eso nun-y lo voy negar ,,, segun voy allonhandome veo encendese les lluces de la casa ,,, taria cortexando ? Va da-y una sorpresa a daquien ? ... nunca lo voy saber ,,

No comments:

Locations of visitors to this page