05 May 2008

L'estatutu nun va traer la oficialida ...

Ye poco sorprendente el poquisimu interes que ta espertando la negociacion del estatutu d'autonomia d'asturies , el PSOE y el PP tan cocinando una copia del de la mancha o la rioja , que ye lo que suelen facer. Por eso tan tardando taran esperando a terminen los otros pa poder copia-yos cachinos , un poquinhin de muercia equi ,, otru migayin de extremadura per alla ,,

Un estatutu de minimos decepcionante , inutil pa afrontar los retos a los que se pueda enfrentar la socieda asturiana. Pero pa que nos vamos a enganhar , vanos la marcha, que pa eso-y dimos al psoe otra mayoria nel 2007.

Y polo visto , que poca sorpresa , la oficialida nun la va traer el PP ...

Esto de la reforma de l'articulu 4 ye un cuentu , solo la oficialida puede camudar el status de la llingua tolo demas ye puxarra , el bable ta mencionau nel estatutu , camudar un par de pallabrines dexando la oficialida fuera nun anhade nada a lo que ya tenemos. Yo entiendo que Pilar Fdez Pardo o Aristegui , incluso quiciabis De lorenzo quieren facer la cosa correcta y ye d'agradecer el so esfuerciu , personalmente nun ganen nada con ello nun me parez que seya una postura popular nel so partiu. Pero nel PP tamien gobierna el llau escuru de la fuercia. Al menos de momentu nun hay mas que facer.

Aristegui confirma que nun va haber oficialida a la nueva espana.

http://www.lavozdeasturias.es/noticias/noticia.asp?pkid=414823&page=4#EnlaceComentarios

3 comments:

Anonymous said...

Mira que you nun voto PP, chalgueiru, pero si que me prestou el sofitu a la l.lingua de Gabino de Lorenzo. Ya cuido que ties muita razon--nun diban ganar, precisamente, dando-y puxu al asturianu ya'l gal.lego d'Asturias.

Nun tris, paez que desabal.lancaron al PSOE/FSA (el franquismu mecanicu n'Asturias) del sou inmobilismu. A min paeciome que Gutierrez, el cara buenin portavoz del PSOE/FSA (comparau con Fernando Lastra [que chamaran prehi el cara 'chuloputas']), punxerase nerviosu n'acabante escuitar que Gabino taba pol asturianu.

"Que digan que estan a favor de la cooficialidad o no," dixera el cara-buenin a la prensa. De pronte paecia que el PSOE/FSA nun sabia que fader con un PP pro-asturianu. Probes de nos, que idiotas tan na Xunta Xeneral. Nun hai outra pal.labra pa esta xente mezquino ya d'outra domina.

ayalgueru said...

Idiotas ellos puede ser. Y el casu ye que si bien la xente los voto , la xente nun los voto pa facer lo que tan faciendo. Nun tienen un mandatu llamemoslu "moral" pa facer lo que tan faciendo.

And the reason they can get away with it is hasta ciertu puntu a la mayoria de la xente eso da-yos igual o directamente nun se van enteran dada la posicion combayona de los medios n'asturies.

Anonymous said...

[url=http://vioperdosas.net/][img]http://sapresodas.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]office home software, [url=http://vioperdosas.net/]buying educational software[/url]
[url=http://sapresodas.net/]kaspersky internet security[/url] cheap software sale burn a vcd movie with nero
windows xp sp2 [url=http://vioperdosas.net/]college student discount software[/url] student discount on software
[url=http://sapresodas.net/]buy student software[/url] accounting software to buy
[url=http://vioperdosas.net/]how to play dos games under windows xp[/url] burn avchd with nero 9
student store software [url=http://sapresodas.net/]adobe photoshop cs4 tutorials free[/url][/b]

Locations of visitors to this page