04 May 2008

Unos lesbianos denuncien a les lesbianes ,,, tan ofendios y nun pueden con ello ,,,

Segun los cargos fechos publicos , tres ciudadanos de la isla de lesbos denunciaron a la organizacion gay griega de homosexuales y lesbianes , segun estos elementos , esta organizacion llevando el nomes que lleva ( lesbiana ) viola los sos drechos humanos y avergonhalos a nivel internacional.

L'usu xeneral de la palabra lesbiana pa referise a una preferencia sexual determinada tien llevao a les autoridaes grieges a redenominar a la islla de lesbos comu Mytilene ( el nome de la capital de la islla ) nos cartelos oficiales , riete tu de la toponimia ficcion de la que nos acusen a los de llingua ,,, lo d'ellos ye l'equivalente de redenominar a asturies comu "provincia de oviedo" porque nun nos prestare la conducta o el moral standing de dalgun asturianu famosu del cual renegaramos ... que falta d'arguyu lesbianu y que pocu sentiu comu.

Patetico lo de estos elementos ( de los tres dos son muyeres por cierto ) ,,, si se avergonhen d'ella , la lesbiana mas ilsutre , na so tierra , propongo demos-y a Safo la ciudadania asturiana honoraria post-mortem.

"De ella ver quisiera su andar amable y la clara luz de su rostro antesque a los carros lidios o a mil guerreros llenos de armas."- Safo dixit ,, y yo tiendo a tar d'alcuerdu con ella ,,,


http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7376919.stm

No comments:

Locations of visitors to this page