17 December 2008

La groseria y la estupidez ... only in asturies ,,,,


Semeya arriba Fernando Lastra pasay la mano pel llombu al so camarada areces nun congresu de la FSA mientres canten la internacional ...
Y ya sabeis que esti ye un blogue en llingua asturiana pero pa nada ye bable-centricu pero unu tovia tien sangre nes venes.
El conteniu de la carta de Fernando Lastra al recibir merecidisimamente el madrenhazu de la XPDLLA zusmia tanta soberbia , depotismu , horterada , despreciu profundu a los que-y paguen el sueldu , sabese por encima de llei , la educacion y el sentiu comun , en conclusion tanta impunida ,,, que me dexa xelau.
Por que onde ? aparte d'asturies puede un cargu publicu dicir lo que dixo esti y que esto nun tenga nenguna consecuencia, que naide siquiera lo comente fuera del requexu de los del bable ( yo incluyiu of course ) .
De xemes en cuandu , demasiaes vegaes , que feu y sieniestru ye el nuesu paisin ,,, pero sabeis que ? nun podemos dexar que la Asturies fea gane ,,, cuanto mas escuru ta el tunel mas cerca tamos de la salida ... eso si hay que tener valor pa seguir andando ...

No comments:

Locations of visitors to this page