05 March 2009

Ateismu y cristianismu contemporaneos ,,,

Ye solo por poner un exemplu hay milenta seguramente meyores pero yo soy fans de Thomas Mann ... pasamos del miticu enfrentamientu politicu-teoloxicu na "Montanya maxica" entre el liberal racionalista Ludovico Settenbrini "Humanista,ciertamente lo soy. (...) Siento respeto y amor hacia el cuerpo, como siento respeto y hacia la forma, la belleza, la libertad, la alegría y el placer, como me represento el mundo de los intereses vitales contra la huida sentimental fuera del mundo y el clasicismo contra el romanticismo. (...) Pero hay un poder, un principio hacia el cual va mi más alta aprobación, mi homenaje supremo y último y mi amor, y esta potencia, este principio, es el espíritu. Por repugnancia que experimente al ver que se opone no sé qué especie de tejido, que fantasma de luz de luna al cual se llama "alma", considero que en esa antítesis entre el espíritu y el cuerpo, el cuerpo significa el principio malo y diabólico, pues el cuerpo es naturaleza, y la naturaleza (....) es mala; mística y mala" y el teocraticu-comunista ( que son lo mesmo a la fin ) Naphta "no es la l liberación y la expansión del Yo lo que constituye el secreto y la exigencia de nuestro tiempo. Lo que necesita, lo que pide, lo que tendrá, es el Terror."(...)Su deber es instituir el terror para salvar al mundo, para alcanzar lo que fue el fin del Salvador: la vida en Dios sin el Estado ni las clases" ... los dos personaxes cautiven pola elocuencia na exposicion del so discursu temos o non d'alcuerdu con esti ,,, pasamos agora d'esto al debate buseru ,,,

Los ateos ,,,






Los cristianos ,,,





Nesti debate pateru casi yos doy la victoria (a los puntos eso si) a los cristianos ,,, polo menos nesto amuesen un poco mas de humor que los ensopinaos ateos ,,, " probablemente nun existe " cuanta educacion ... temeran el castigu divinu ?

2 comments:

Dígotelo yo said...

Un apunte (que nun me canso d'esplicar): lo de "probably" ye porque cuando se diseñó la campaña tovía taben en vigor les lleis antiblasfemia nel Reinu Xuníu (que sólo consideraben blasfemia si se negaba al dios crisitianu, por ciertu) y podríen ser denunciaos (agora ya tan derogaes). Amás hai que tener en cuenta qu'estos anuncios surden como reacción a la propaganda fundamentalista cristiana nos buses, con mensaxes amenazando con que les muyeres que aborten y otros pecadores diben quemar nel infiernu. En fin, too mui profundamente antilliberal, pero too too.

Un saludu

s said...

doctor en ponferrada, abusador de su hija: http://mariasdad.blogspot.com/

Locations of visitors to this page