09 August 2009

La banda antitaurina ,,,

El tema de los toros ye muy emocional y enciende munches pasiones ... a mi los toros nun me presten , ye un deporte sangrientu ... la so estetica dame ascu , suscribo totalmente la definicion de toreru que dio un amigu miu que muy poco politicamente correctu dixo nuna ocasion " un torero es un vago vestido de maricon " solo puedo dicir amen a eses sabies palabres ,,,

Los toros , si , son sacrificaos cruelmente nun espectaculu sangrientu , pero sacrificaos son tamien tolos animales que comemos , cola gran diferencia de que los toros , hasta que-yos llega la hora viven muncho meyor que, por exemplu, les pites , que , enxaulaes , viven nunes condiciones de campu de concentracion , nunca na so curtia vida ven la lluz del dia y solo esfruten de unes selmanes de vida ... triste pero ye el preciu moral que tenemos que pagar por poder comer carne barato ,, pero a lo que voy ,,, d'estes y de tolos demas animales de les granxes industriales nunca nun se acuerda la banda antitaurina ...

Entiendo por esto que la pasion subyacente que mueve estes voluntaes nun ye tanto el bientar animal comu la asociacion de los toros con l'enemigu percibiu ,,, espanha ! esto pasa-y tamien al flamencu ,,,

Eso si ,,, les zunes son llibres , yo tengo les mies y por eso entiendo les de los demas ... ca un lo suyo.

Ye muy entretenido declarar un conceyu antitaurinu pero ... a mi hasta que nun desapareza la ganaderia industrial ( y esto nunca va pasar ) , parezme que protestar tanto polos toros y non polo otro abultame un casu obviu de doble standard ...

Ocurreseme que hay otres maneres d'oponese a los toros mas constructives y respetuoses coles llibertaes de los demas que prohibir los toros dafechu.

La fiesta nacional ye deficitaria , comu tantes otres coses , nun sobreviria ensin subvencion , a mi prestariame ver campanhes un poco mas fines del tipu ,,, "El que quiera ver los toros que los pague" , "Coles mis perres non" , "los toros cuestennos tanto " la retirada de les subvenciones diba tener exactamente los mesmos efectos practicos que la prohibicion llegal de la tauromaquia.

Dende un puntu de vista publicu , parezme, ye muncho mas aceptable presentalo comu un casu de sentiu comun onde les perres de los contribuyentes se tan marafundiando nun espectaculu poco edificante que presentar un simplon ,, toros non ,,, que ye una espanholada argumentu totalmente friki n'Asturies del mundu real que , xuicios aparte , lo evidente ye que se siente espanola , o casi me atrevo a dicir ,, espanolisima .. ye lo que hay ,,,

Y pal flamencu lo mesmo ,,,

9 comments:

Olof Palmó said...

Pa variar toi d'alcuerdo contigo pero a medies. Hai un detalle que creo que dexes de llau y que, al final, pa munchos ye lo más sangrino de tol "deporte" o "fiesta nacional". Efectivamente los mataderos o les granxes son campos de concentración pa los animales que acabamos comiendo, peeeeero... nun se fai una fiesta con públicu, televisión, etc, alredor d'eses "execuciones".

Quiero dicir qu'a naide "normal" se-y ocurre dir por afición al mataderu de noreña a ver como achuquines vaques o gochos ¿non?

Depués lo de que ye "español", "facha", etc. ye lo de menos. Yo eso pensábalo o valíame argumentalmente con 18/20 años, pero agora ye lo de menos hom.

Con too y con ello esto podía resumise nún "execuciónes sí, tortura non"

Anonymous said...

Yo lo de maricon que nun me gusta, a lo meyor teniemos que dexar d´usalo. Digo yo.

VeritasEtSeveritas said...

Precisamente creo que les medies tintes y los mieos a la hora d'apuntar col deu a los motivos culturales que sofiten la "fiesta" ye lo que faen que siga esi espantayu "cultural" vivu. Porque, nun mos engañemos, son los únicos que la caltienen. Nun ye que la industria taurina seya tán potente como pa saltase toles lleis nacionales y internacionales pa col maltratu animal, sinón qu'esa industria ta afitada enriba d'un pilpayu cultural mui poderosu, folklóricu y "nacional", que fai la maxa alloriante de camudar la tortura en prestura. El sangre n'olés.

Porque, como bien diz Olof, esa crítica nun va sólo al maltratu animal, sinón sobre too a la mázcara de "fiesta" y "cultura" cola que s'antroxa un actu de maltratu animal.

Y que, pa enriba, esa "tradición" sangrina te la quieran vender como propia, toca les ñaples. Nun ye protestar escontra lo español, sinón escontra'l panhispanismu folklóricu col que vien arreyada tola imaxinería de la "fiesta" y que, como digo, ye la única razón que fai que siga viva.

La cuestión nun ye económica, ye ética. Trátase d'esclariar d'una forma PERCLARA les llendes pal maltratu d'animales y, cuando falamos de corrides de toros, eso pasa por quitá-y el rellume de "fiesta" y "cultura" al actu.

Nun amestemos naranxes con mazanes. El flamencu encántame; el folklore español tien el mio mayor respetu y apreciu. L'etnocidiu antroxáu de gayola cola tortura animal, non.

ayalgueru said...

A ver ,,, una cosa ye que no gusten los toros y otra cosa dase cuenta de que los toros nun son la mesma cosa que conducir al mataderu a norecha al oxetu exclusivu de ver aparatu decapitar mecanicamente una fila de pites colgando d'un ganchu ...

Dicir que tolos que van a los toros son unos sadicos perversos que paguen pa dase el gustu de ver sufrir a un animal ye completamente ayeno a la rialida ,,, yo conozo abonda xente que va la feria de begona y parez mentira que lo tenga que dicir pero digolo que son persones enteramente normales.


Y repitome no de que un toro de lidia tien infinita meyor vida que cualquier animal d'una granxa industrial ... atrevome a dicir casi que meyor inclusu que el tipicu perru que pasa la so entera miserable existencia atau a una cadenas ferrunhosa mexando y cagando nel metru y mediu de lliberta que y permite la cadenona ,,,

ayalgueru said...

"Con too y con ello esto podía resumise nún "execuciónes sí, tortura non""

Di que si Olof ;-) comu dixo un filosofu muy cercanu al nuestru pensamientu ,,,

Aunque la muerte llega a todos, puede tener más peso que el monte Taishan o menos que una pluma. Morir por los intereses del pueblo tiene más peso que el monte Taishan; servir a los fascistas y morir por los que explotan y oprimen al pueblo tiene menos peso que una pluma.

ayalgueru said...

Anonimu comu yes tan curon por dios ,,,

el significau de les palabres nun vien dau per elles mesmes soles n'asillamientu hay que lleeles nel so contextu ,,,

Notres palabres ,,, comu dixeron los poetes de vigo ,,, "mas vale ser punkie ah ah ! que maricon de playa"

venerableperru said...

Prestame enforma que xurdan estos comentarios.
Llevo dando-y munches vueltes a esti tema nel mio blogue, y toi dafechamente d'alcurdu na incoherencia que ye falar de la crueldá, el sadismu,... que ye una corrida de gües mientres nel too platu tienes un filetón. Pa min eso ye tar ciegu.
Y pienso que la vida que lleven los toros de llidia ye milenta vegaes meyor de la que puea llevar una xata o una pitu, anque seya d'eses de pueblu que supuestamente viven tan bien. Esi ye un enfoque supremacista, bienestarista. Tolos animales, como seres sintientes, tenemos una serie d'intereses personales, de desendolcanos como individuos. Nun queremos tener mas espaciu( por munchu que tengan siempre van tar torgaos), queremos ser llibres y duños del nuesu camín.
La ganadería anque seya ecolóxica(que son dos términos contradictorios) simpre va finar cola muerte, prematura, inecesaria y egoista del animal en cuestión, nada mas pol fechu d'esfrutar d'un sabor.
Nin gües nes places nin vaques nos platos.

marquinos said...

Uhm.
Parezme que quienes tamos escontra les corrides de toros, tamién tamos escontra'l tratu inxustu a la vida animal.

Nun podemos comparar, ye como dicir qu'hai temes muncho más importantes que la oficialidá... ¿pero los nuestros politiquinos son tan inútiles que nun pueden igüar otres coses a la vez que la oficialidá?

Resumiendo: Toros non, taré'l 15 d'agostu na mani de Xixón.
http://acurti.es/Zda

Un saludu.

Anonymous said...

NO MAS PERVERCION NO MAS FIESTA BRAVA ... NO MAS OLEEE Y NO MAS SANGRE EN LA ARENA ATT: ANTITAURINA

Locations of visitors to this page