20 April 2010

Areces faciendo de credit controller

Conho y yo que pensaba que diba solamente a ver les negres del tropicana mover los cadriles, o a llambe-y les botes al agonizante dictador (un placer siempre pa la izquierda plural asturiana) pero non, tamien diba de trabayu , debe pagar poco lo de ser presidente d'Asturies y debio de metese el pluri-empleu , cagonros ,,, Pintxu man en Cuba , meta credit controller meta cobrador del frac ,,, Areces va a pedir que el gobiernu de Cuba pague unos pufos ,,, Jarl ! unos pufinos pequenhos les coses comu son,, unos 23 milloninos ,,, tou el montu ye comu un 10% del sobrecoste del superpuertu ,,, puxarrina ,,,

Lo ultimo que me podia imaxinar ye que yera tarea del gobiernu asturianu dedicase tamien a la coleccion de dudes nel nome de empreses privaes ? ,,, ya lo vi too ,,, pero que podemos esperar ye el fetichismu estatista, el gobiernu faelo too, metese en too nada escapa al so control, ellos faen y desfaen, al so providencialismu nun conoz llindes. Yo reconozo non saber la hestoria completa de tola movida ( igual totalmente enquivocau) pero imaxino lo siguiente, notru foli-viaxe anterior representantes del principeu convencieron (subvencionarienlo tamien ? ) a les empreses de facer negocios colos Castro, titular gayoleru a la vuelta na prensa "regional" diciendo "promovemos la internalizacion de las empresas regionales" , Cuba recibe los bienes y servicios pero nun paguen nunca Ay que dolor !!!

Mas alla de la consideracion politica y moral de que nun deberiamos facer negocios con una dictadura que robo el so padremunhu a cientos de miles de persones, incluyendo munchisimos asturianos que se rompieron el llombu trabayando na islla, ye que dende un puntu de vista solamente pragmaticu el estau Cubanu nun ye un cliente solvente y ye un notoriu pufista.

A propositu los llistos de les empreses que ficieron negocios cola infame tirania castrista, mala suerte collacios, el riesgu de que nun te pague un cliente llamase credit risk y ye un riesgu asegurable ...pero desplazar al gobiernu d'Asturies y la so corte al otru extremu del mundu a facer unos recadinos pa vosotros, pagao coles perres de los mis impuestos, non gracies.

En cualquier casu, pocu exitu de tola operacion ya que segun la nueva castanha "el Gobierno de Raúl Castro afrontará sus deudas «en un plazo breve» y «con flexibilidad», al menos con aquellas compañías a las que el régimen debe cifras más asequibles" o seya que van pagar si pero poco, tarde, mal y nunca ,,, pa que van pagar si nun pagar va sali-yos gratis, once again ,,, Gracies por nada Areces.


http://www.lne.es/asturias/2010/04/20/areces-logra-acuerdo-firme-cuba-abonar-deuda-empresas-asturianas/903357.html

No comments:

Locations of visitors to this page