30 May 2010

L'ayuntamientu de Xixon y el principeu causen un incidente internacional ..

Por fin lo consiguieron ,,, tantos anhos intentandolo por fin llega el "mereciu reconocimientu", una folixa pagada pol ayuntamientu de Xixon y el Principeu en defensa de la supuesta "resistencia politica iraqui" causa un incidente internacional.

Yo que nun conozo la intrahestoria o los detalles del eventu supongo que ye un circu altermundista (otru mas) organizau pola siniestra zarpa del partiu comunista. IU siempre ta dispuestu a cha-y una manina a tou tipo de tiranos o gansters politicos diversos al por mayor y al por menor siempre y cuando claro, tengan la ideoloxia correcta (antiamericanos y/o d'extrema izquierda).

Eso que llamen de manera tan exquisitamente educada "la resistencia iraqui" inclui, nun se si son los que vienen a Xixon o non, pero "la resistencia iraqui" si inclui a xente que manda nenhos bomba , a otros que vuelen mezquites llenes de xente y a los que, de ganar entamarien a lapidar adulteres.

Pero nun ye esti el tema d'esti ensiertu ,,, l'eventu en cuestion ta pagau pola conseyeria de bientar y vivienda del principeu , la axencia de cooperacion al desarollu y l'ayuntamientu de Xixon. Agora ,tenemos que entrugar ,de que manera favorez el bientar y la vivienda de los asturianos la celebracion d'esti eventu, o cuala de les funciones asignaes pola llei al ayuntamientu de Xixon cubre la interferencia nos asuntos politicos d'un estau extranxeru ?
Nel meyor de los casos tirar les perres de los asturianos en montar esto amusa una indiferencia cruel al destin de los cientos de miles d'asturianos que lo tan pasando mal a cuenta de la crise, pero ye que ademas tamos perxudicando potencialmente a terceres partes, nesti casu a la xente d'iraq. Y esto digolo ensin entrar en quien pueda tener mas razon o non nel tema internu de Iraq, lo que tengo clarisimo ye que quien nun debe entrar a decidilo ye l'ayuntamientu de Xixon o el gobiernu d'Asturies.





http://www.elmundo.es/mundodinero/2010/05/29/economia/1275126933.html

4 comments:

Anonymous said...

Eso, eso, menos homenaxes y más bales y helicópteros como los de güei n'agües internacionales!

Llucístete, compañeru. Gracies por faceme cayer na cuenta de qu'a vegaes val más lleer coses en castellán o n'inglés enantes que na propia. Qué poques vegaes me pasa esto de tener que poner mala cara dempués d'un testu n'asturianu...

ayalgueru said...

Estimau anonimu:

1- Si tolos que usamos la llingua tenemos que pensar igual pocu y mal futuru y espera a l'asturianu.

2- tienes un maguestu muy grande na cabeza, que tien que los incidentes en frente de la costa gaza cola mi critica a que l'ayuntamientu de xixon y el principeu se metan no que clarisimamente nun son materires de la so competencia.

3- efectivamente munches vegaes va merecete mas la pena lleer coses en ingles, en castella o en chinu que n'asturianu, esto nun ye una sorpresa, al final del dia hay per pocos contenios n'asturianu, ye lo que hay.

Saludos

paul said...

Cumo se diz 'gestural politics' n'asturianu outra vez? Se la casa conceyu de Xixon da-y el nomatu de 'resistencia iraqui' ia p'amousar que poden chamalo cumo-ys peta. Igual que fai Al Jazeera cuando fala d'Iraq--los codigos camudan.

El problema con Xixon ia que nin tan en Qatar nin saben muito bien de lo que falan col nomatu de 'resistencia'. El casu ia figurar cumo 'freethinking' ensin pensar nas repercusiones. Ia facil fader esto dende Asturias pa un publicu local. Pero ay si tuvieran en Basra, Mosul ou Bagdad...

ayalgueru said...

menos que eso ,,, freethinking nin siquiera pretendiu o finxiu nada ! ,,,ultraconservadurismu ,,, esos aquelarres altermundistes tan fechos "Mirando al tendido" , n'asturies eses coses nun van contra el poder ,,, son les coses que quier ver el poder ,,,el mesmu poder que-y dio la medalla d'oru del principeu a un satrapa de castro mientres el miticu grupu nuberu recibio la inferior de plata ,,, pura impostura,pose, falseda, comedia ,,,

Locations of visitors to this page