08 June 2010

Lo de Gaza y les reacciones ... de verdad nun hay antisemitismu ?

El ataque a la flotilla que intentaba romper el bloqueu a Gaza termino de manera traxica,una operacion chapucera que termino de con varies muertes, los comandos d'elite del meyor exercitu del mundu tenien que haber executao l'abordaxe meyor, Hamas tendio-yos una trampa y aquello termino mal, los culpables de les muertes son, ta clarisimo, el grupu terrorista Hamas que llevo a la guerra a unos tontos utiles pa dar un golpe mediaticu a Israel, inmoral claro pero esto ye poco sorprendente nun grupu que usen a los fios propios d'escudos humanos.

Los videos dexen ver que los soldaos israelies actuaron en defensa propia, les imaxenes disponibles amuesen que cuando los israelies vieron que a la primera oleada que baxaba desarmada a tomar el barcu los taben linchando, la segunda baxo disparando, sera que nun prefieren morrer a matar, una desgracia si , una operacion chapucera tamien, pero non un crimen comu afirmen allegremente los de siempre.

Eso si mas cerca de casa cola excusa de la defensa de los drechos humanos haylos que simplemente ignorando los fechos en cuestion dan riendan suelta a los sos peores sentimientos coses lleies na blogesfera esta selmana pasada ,,,

Unu aparentemente moderau afirma que "d'un Estáu enfotáu en facer desapaecer del mapa al pueblu Palestín." si tan poderosos son y tienen tan pocos escrupulos esos malvaos comu ye posible que nun tengan ya terminao colos Palestinos ? peor tovia comu ye entos posible que el 20% de los ciudadanos d'Israel seyan entos Palestinos ... nun acaba con eso ... diz con una frivolida increible del holocaustu "Aquello foi una traxedia, pero tola simpatía que podríen tener xenerao, yá la tienen abondamente perdida col so talante violentu y xenocida" atribuir talante violentu y xenocida a un pueblu enteru ,,, de verda nun ye esto xudeofobia tal cual ?

N'otru dizse " Conociendo les maneres del exércitu israelí, y el so conceptu de la verdá... Yo entrúgome si, en tando nesi barcu, y viendo al exércitu baxar amablemente, yo nun me daría por muertu y fadría por quitá-yos les pistoles y echalos pela borda, como dicen que ficieron los activistas. Llámase defensa propia." nun voy meyorar la respuesta d'unu de los comentarios que diz "la prosima vegada que me pare la g civil a rexistrame (seya de manera llegal o non) clavoyos un cuchillu sabiendo como les gasten, por si acasu."

Pero la mas grosera ye n'otru blogue onde podemos lleer "d'una minoría que quier y llucha por ser hexemónica sobre cualesquier otra. " tal cual, el xudiu eternu conspirando pa tomar el mundu, tal cual , nun son los protocolos de los sabios de Sion ye la blogesfera asturiana.



O la vinheta ,,, de asturnews ,,, tolerariase eso referio a otru grupu etnicu-racial-nacional ?



No comments:

Locations of visitors to this page