27 June 2010

La secretaria de Empleo advierte de que habrá que trabajar «con más intensidad e implicación»

Hay que ver ,,, La Sra Maravillas que coses diz ... esta muyer que lleva decades viviendo del presupuestu llega a la conclusion de que n'Espanha la productivida ye baxa porque somos unos zanganos ,,, y nun ye una cosa que se-y escapo en casa depues d'una cena con vinu y varios chupitos ,,, dizlo nun actu publicu ,,, Maravillas, Maestra Ciruela d'economia impartio la so sabiduria nun akelarre organizau a coru colos sindicatos ...

Con un par , la solucion ye aplicase mas, gachar la tiesta, poner el focicu muy cerca de la pantalla y nun dexase distrair pola mini-mini falda braniega de Cristina la xefa de seccion ,,, con eso iguao el problema !

Y yo que pensaba que la economia n'Espanha ye menos productiva que la de Alemanha o la de Estaos Xunios porque ta menos capitalizada o porque los creadores de riqueza tan llimitaos na so activida por regulaciones burocratiques frecuentemente absurdes o poles actuaciones arbritraries de les administraciones o pola falta d'inovacion ,inevitable nun sistema mercantilista onde los que ganen son los que ganen el favor del gobiernu non los que tan al serviciu de los consumidores o pola enorme carga fiscal en empresarios y trabayadores causada pola necesida de mantener un enorme sector publicu n'expansion permanente en toles sos rames o por tener un a regulacion del mercau llaboral, d'orixe facista, mas paecia a la de Zimbawe que a la del primer mundu ,,,, quiciabis a la fin pol puru analfabetismu economicu de los nuesos lideres politicos y sociales que nun entiende los mecanismos mas basicos y cenciellos del funcionamientu de la economia de mercau y que piensen que la productivida depende de que ellos nos llean la cartiella pa que trabayemos «con más intensidad e implicación» .. Oh !


http://www.lne.es/aviles/2010/06/25/secretaria-empleo-advierte-habra-trabajar-intensidad-e-implicacion/933915.html

2 comments:

paul said...

Qué bono ias, Chalgueiru! Vaya riestra de verdades-ys soltaras, a min tamén me paez analfabetismo económico n´España. Cumo nun te garran de columnista pa la revista Atlantica XXIII?

ayalgueru said...

Que malos son ellos collaciu ! y que nunca callen !

Ye increible, lo mas increible ye la chuleria cola que repetidamente exponen la so ignorancia ,,, da-yos too igual ,,, sabedores que naide nunca-y diz al emperador que ta desnudu ,,, peor ,,, que va en calzonciellos y son de la seccion descuentu de novedaes Eloina ,,, ufff !

Solo podemos protestar ,,, que vamos facer ,,, saludos

Locations of visitors to this page