22 November 2010

Demagoxa y populismu ,,,

Asturies mas y mas arxentina, la situacion nun ye sorprendente ya que n’Asturies d’alcuerdu coles ultimos recientos hay mas xente trabayando pa les administraciones publiques que nel sector privau (en Gran Bretanha ,por dar una referencia, ye el 20% d’empleu publicu) y hay un total de 400000 asturianos que cobra del erariu , si lo multipliques por 3 o 4 familiares inmediatos daraste cuenta de que debe haber poques families n’Asturies que nun dependan directamente de la arrogancia discreccional del gobiernu (autonomic o estatal).

Esto nun son cifres abstractes y desconectaes de la realida, pinten un paisaxe de dependencia, probitu ya ineficiencia a gran escala subvencionada pol restu d’espanha, somos una colonia de lleprosos economicos.

Esto tien un reflexu directu na nestra vida publica, nun pais de burocatres mantenios la mediocrida ye reina y l’ascensu por antigueda el metodu de promocion social.

Javier Fernandez y a les elites de la FSA son una copia mala del PSOE espanhol, dixo Javier Fernandez que la salida de la crisis nun la van pagar los trabayadores ,,, que ye una version de lo que dicia Zapatero “la salida de la crisis va a ser social o no sera” y efectivamente nun foi. Un Zapatero derrotau concedio la selmana pasada que el paru masivu ta equi pa quedase, Javier Fernandez un pasu detras del adolescente de Lleon sigue con el cuentu de que los trabayadores nun van pagar la salida de la crisis bla bla bla ,,, pensara Javier Fernandez que la crisis ye comu la cuenta de un chigre que se paga con unos billetes? si nun lo paguen los “trabayadores” quien va pagar la cuenta esa ,,, va pagalo Javier Fernandez del so bolsu “sera por perres cagonros ! ! “ ? ... Javier Fernandez nun entiende un res ,,, ye too tan groseramente fato que nun paga la pena el rebatilo.

Prestariamente pensar que depues d’esti desastre quedarien curaos de socialismu por munches decades pero non,yo temome la mayoria social asturiana quier mas , ultraconservadora, reaccionaria, va pidir mas del menu gomitivu que-y lleven sirviendo los ultimos 30 anhos.

Mas deprimente inclusu ye que una parte significativa del mundu asturianista tamien participa nos sos rasgos principales d’esta utopia y ye ,entar peor ,creyente de la fantasia altermundista y a tolo que aspira a crear una Izquierda Unida de las Srta Pepis version bable.

Romper el ciclu de dependencia, el conformismu y la resignacion ye terriblemente dificil pero supongo los asturianos necesitamos una manera radicalmente distinta de pensar si queremos supercar la nuesa decadencia hay que tener la humilda de reconocer que toca entamar de zero.


http://lavozdeasturias.es/asturias/PSOE-busca-crisis-paguen-trabajadores_0_376762336.html

No comments:

Locations of visitors to this page