24 November 2010

Javier Fernandez pide consensu pa iguar la demografia .... ?

Javier Fernández pide un «amplio consenso» para atajar la caída demográfica de Asturias Consensu ... nel reinu de los mediocres y los cobardes que nun se atreven a tomar decisiones el consensu ye rey !
La decision de reproducise (de momentu) ye personal ya intransferible,nun depende de los consensos politicos que algame Javierin y si de la espectativa que tenga la xente na vida ... los asturianos piensen razonablemente ... voy a poder ufiertar una vida decente a los mis fios ? y cientos de miles d'asturianos concluyen que non, nun pueden dar una vida digna a los fios que vinieren. Y los cocimientos y consensos organizaos poles administraciones publiques asturianes suelen conspirar escontra les posibilidaes de los asturianos de tener una vida normal y poder tener fios.

El candidato del PSOE asturiano propone a empresarios y sindicatos que «lideren» con el poder público el crecimiento de la región. Oscilamos entre el falanxismu azul mahon y el gossplan sovieticu (tan semeyantes), los sindicaleros (funcionarios mazcaritaos) y federaciones empresariales (sacamanteques politicos non emprendedores) lleven "liderando" decades, colos sos privilexos llegales, mayormente la so capacida de establecer normes obligatories pa aquellos que nun son miembros de les sos organizaciones (los convenios colectivos) y el so accessu al poder politicu que yos regala miles de millones del dineru de toos ... anhu si anhu tamien ... estos lideres presidieron "impasible el ademan" sobre el advenimientu del paru masivu y al dia de guei siguen participando de la idega de que vivimos nel meyor de los mundos posibles.

Severino el líder de la patronal asturiana, . « Agradezco especialmente las referencias al papel de los empresarios y me han parecido muy interesantes las alusiones a la internacionalización empresarial, a la mejora de la productividad y la competitividad, y a la eficacia de los servicios públicos. Es un lenguaje que en la Federación Asturiana de Empresarios no nos resulta ajeno y que venimos preconizando desde hace tiempo». Dicir una cosa y facer la contraria tien un nome ,,, la FADE comu tolos sindicatos empresariales nun tan pa meyorar la competitivida y el sursum corda son chiringos creaos ex-profeso pa captar subvenciones.

Primero situó el marco: la España de las autonomías, con la que no eludió las críticas. Dijo que «hay muchas maneras de interpretar España» y señaló que Asturias, como «comunidad histórica, quizá por ser tan histórica, nunca ha recelado de las apelaciones a la Historia que hacían y hacen las llamadas nacionalidades históricas» Historia, historica, historicista ... obscura referencia de Javier ,,, somos tan historicos que caemos nel histerismu ya importanos tanto la hestoria o ye tan poco ? la hestoria pa la que cagamos eso si ye la propia pa el padremunhu hestoricu lo que nos dexaron d'aquellos que nos precedieron ... del prerromanicu a la llingua ,,, somos tan historico-histericos que preferimos el snobismu gafapastes de los artistes-funcionarios de la llaboral o el populismu andazulu y arrabaleru de Pantojes-Pantojos ... La utopia fata d'una comunida ensin memoria.

Entre las capacidades, que el candidato achacó en buena parte a los logros de Areces, situó el sistema educativo, «más equilibrado que el del conjunto del país», que educa pal conformismu y la mediocrida, asesin de la les diferencies y de les aspiraciones y nel que los rasgos d'identida asturianos simplemente nun figuren.


Las palabras clave, según Fernández, son: «innovación, conocimiento, internacionalización, sostenibilidad, vocación emprendedora y liderazgo». cuya simple invocacion convierte en realida ,,,


crear un nuevo modelo productivo apoyado en «la ciencia, la tecnología y la empresa no es algo que se logre de forma inmediata» ostia que va ser inmediato ,,, lleven 3 decades fracasando ,,, pero demos-yos otros 30 anhos que seguro que acaba saliendo bien ,,,


Javier Fernández dedicó su última reflexión del acto celebrado en Madrid a los «agoreros»: «Decían que íbamos directos al pozo de la negrura (?) pues bien, aquí estamos, con una nueva economía asturiana más potente» potentisima fuera del funcionariau, paru y sub-milerismu «Vencimos a la reconversión, venceremos a la recesión y derrotaremos al pesimismo». vencereis pero no convencereis ... la reconversion nun foi tal, foi el desmantelamientu de tolos sectores de la economia asturiana, toos publicos, toos ruinosos valga la redundancia

http://www.lne.es/asturias/2010/11/24/javier-fernandez-pide-amplio-consenso-atajar-caida-demografica-asturias/998590.html

No comments:

Locations of visitors to this page