11 January 2011

Sentir vergonha de ser asturianu ye d’izquierdes

Diz Lastra que tar arguyosu de ser asturianu ye de extrema drecha ,,, y validen les sos palabres los grandes de la FSA que aplauden a rabiar.

Fernando Lastra nun ye un militante de las Juventudes socialistas depues de un par de cachis de kalimotxos, ye el voceru del partiu mayoritariu del parlamentu astuarianu casa de onde deberia vivir la nuesa soberania. Les sos palabres son mercedores de cese inmediatu, esi home nun ta a la altura de la dignida del so cargo.

Pol mesmu razonamientu suponemos que los gays que celebren el dia del arguyu gay tamien seran de extrema drecha, gracies Lastra por alertanos acerca de la vasta conspiracion homo-nazi que ta a piques de dar un golpe d’estau. Y el PSOE que cortexa activamente el votu gay entos ye tamien un colaborador necesariu de un peligrosu grupu de extrema drecha.

A sensu contrario de les palabres de Lastra debemos entender que avergonhase de ser asturianu ye una virtud civica exemplar, y ye de izquierdes (o seya bono) ,,, porque ye exactamente lo que fai la izquierda asturiana ... PSOE particularmente , IU tamien ,, dia si dia tamien sufren ,humillaos, pola so condicion de asturianos ,,, ,,, pero vamos ser xustos ,,, avergonhase de ser asturianu ye de dreches tamien, mirense si non les conductes del PP asturianu.

Caca Culu Peu Pis ,,, cuanta vulgarida ,,, que horterada ,,, esto ya ye bananazuela les palabres de Lastra son un sintoma del nivel pateticu de la politica asturiana, trufada de combayones, good-for-nothing s , mediocres y llambiculos onde cualquier faltosada ye aplaudida a rabiar polos acolitos acriticamente, un insultu babayu comu el de Lastra ye validau por tola elite de la FSA. Poles mesmes Gabino acusare a los partidarios de Cascos de dedicase al terrorismu urbanu, los insultos nun son solo pa les persones a les que van dirixies, son un insultu a la opinion publica asturiana, de la que piensen tien el nivel intelectual d’un grupu de adolescentes oligofrenicos.

1 comment:

paul said...

Ta claro, Fernando Lastra ia´l Goebbels de la FSA. Xuega al poli malu, ia´l rol que tien dientro de esa cousa que chaman "partido socialista asturiano". Lo que me fai gracia ia que más reaccionariu & franquista que Lastra, imposible. Cumple tolos requisitos pa xunise a proxectos autoritarios de corte militar. Increíble producto de la patoloxía que caracteriza a la PSOE d'Asturias ya del auto-odio más virulento. If his words aren´t eye openeres, I don´t know what is...

Locations of visitors to this page