26 March 2011

Inaugurase n'Aviles el centru Grijander

El Centru Grijander d'Aviles abriose esti fin de selmana aparentemente con unanime exitu de critica y publicu. Esto ye solamente l'ultimu elefante blancu de la politica cultural arecista que quier terminar la so administracion llanzando un ultimu "volador" cultural.


esto nun ye hollywood

Gastense 43 millones nun conxuntu arquitectonicu que a la llarga nun va aportar gran cosa nin cultural nin economicamente y que ademas perfectamente podria tar en Putrajaya (Malaysia) o en Badajoz o en Nueva Zelanda, al mesmu tiempu, non nun llugar remotu, a pocos metros nel mesmu centru d'Aviles uno de los conxuntos arquitectonicos mas singulares del Norte d'Espanha segun me dicen los mis amigos llocales ta cayendo a cachos porque nun hay perres pa remocicar/mantelu. El centru d'Aviles , como asturiano que ye, percibio como arcaico, retrogrado, debe ser abandonao ya que ye un pesu muertu que nos dificulta andar el camin del progresu, lo otro comu internacional y progresista ye automaticamente bono y el que se oponga a ello ye un enemigu d'Aviles.



Que horterada, que aldeanada, esto ye comu los que ponen unes gafes de pasta y creen que esto automaticamente los convierte nel epitome del cool, pues igual pero estes gafes costaron 43 millones.



Enganhen a la xente que de bona fe cree que esto va poner a Aviles nel mapa cultural del mundu mundial (y nin eso porque nel meyor de los casos los politicos esto venlo comu una atraccion turistica y nada mas, poles mesmes pudieron poner una noria) , ye too una gran mentira, vete a Madrid (ya nun te digo a Estocolmo o a Buenos Aires) y entruga a la xente que ye el Niemeyer ? o LABoral Gijon? a ver que te dicen.



Esto nun ye una cosa unica del mundu mundial que gracies a les impagables xestiones del herue Natalio Grueso convencio a Niemeyer que se enrollara y nos regalara el so arte, los Nyemeyer dan vueltes alredor del mundu y onde yos suelten pasta cagen un megacentruchupiguay cultural, dende el anhu 2000 lleven ya mas de 7 y lo que te rondare morena. Too esto ye mas bien comu esto.









Quien se va acordar del conciertu de Woody Allen y la Woody Banda dientro de 5 anhos ... y dentro de tres ? Fumu y mas fumu, que facil ser ricu coles perres de los demas.



Ye un marafundiu de perres y d'esfuerciu que de nenguna manera ye conducente a solucionar los problemes de los avilesinos, que pienso mayormente tienen que ver cola decadencia economica continuada durante decades y el desemplegu, nes circumstancies actuales fundir 43 millones nesto ye insultante y obsceno y ye un casu que pide por responsabilidaes politiques del maximu nivel.



Diz el nhonhu titular de La Nueva Espanha "El Niemeyer se abre al mundo como un lugar para el diálogo entre culturas" ... comu siempre a toes menos a la nuesa.

http://www.lne.es/aviles/2011/03/26/niemeyer-abre-mundo-lugar-dialogo-culturas/1051377.html

No comments:

Locations of visitors to this page