27 March 2011

Fdez diz que quier que Asturies seya la Alemania de Espanha

Y mira que fai nada dicia que lo que queria ye que toa Asturies fuera comu la cuenca ? Y dizo n'Arxentina, escaparese-y a Fdez la deliciosa ironia de la situacion, cuando el (y el so partiu) lleven mas de 30 anhos conviertiendo con exitu Asturies, non l'Alemania d'Espanha pero n'Arxentina d'Espenha. Por que ?

  • Arxentina, igual que Asturies, lleva viviendo decades una utopia autoritaria fata, primero de militares y depues de peronistes.

  • N'Arxentina comu n'Asturies la ideoloxia dominante (en tolos partios de los comunistes de IU a los socialmemos del PP ) ye un totum revolutum ideoloxicu probista en que el gobiernu afalga los peores instintos del pueblu, los sos prexuicios pa mantenelu nuna inmadurez permanente y satisfecha na medriocrida de la nuesta vida social ... pocu pan y pesimu circu.

  • N'Arxentina comu n'Asturies el poder actua tiranicamente descalificando comu extrema drecha (arguyosos de ser asturianos acordais-vos) cualquiera que se-y oponga.

  • N'Arxentina comu n'Asturies hay una trasferencia permanente de recursos, non de los mas ricos a los mas probes, si non de los grupos menos organizaos a aquellos que lo tan mas (de autonomos que tan al llimite, empresarios de los que trabayen 70 hores a la selmana y subproletarios del contratu basura hacia aristocracies obreres del sector publicu y semipublicu, "empresarios" que tienen la oreya de les administraciones publiques y sacerdostes gafapastes de la relixion "cultural"). too esto en nome de la xustica social y del nuesu modelu.

y quiero mas nun seguir que ye domingu y tocame poneme a cocinar el desayunu del domingu





http://www.lne.es/asturias/2011/03/27/fernandez-aboga-argentina-asturias-sea-alemania-espana/1052052.html



4 comments:

Lluis de Turiellos said...

Nun sabía yo que Fernández dedicábase útimamente a contar chistes... (l'almuerzu espeutacular, cho...)

ayalgueru said...

Increible, por nun decir nada peor, fai falta tener una cara muy dura pa dicir eso cuando ye el y el partiu de el el que lleva 3 decades ininterrumpies gobernando Asturies. Eso por non entrar en complexidaes del tipu "que quier dicir ser la alemania de espanha" ,,,

Jesusito said...

Dios que fame m'entró de sópitu!!! Cuando lleí de la última charlotada d'esti paisanu quedé p'allá. ¿L'Alemaña d'España? ¿Y eso qué ye lo que ye? ¿Tará prebando chistes pa facer monólogos nel Niemeyer?

ayalgueru said...

Home ,,, si tienen un Jazzista xeriatricu ,,, porque non dos monologuistes que te pareceria un duetu Fdez Gabino de Lorenzo ,,, imaxina !

Locations of visitors to this page